خبر فوری

 
 
معاون وزارت امور خارجه پاکستان: اهمیت ویژه ای برای روابط خود با اتیوپی قائل هستیم
کد خبر :448088073

14:06 1400/12/04


برچسب ها : پاکستان و اتیوپی, سهیل محمود, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه اتیوپی,

سهیل محمود معاون وزارت امور خارجه پاکستان در دیدار با وزیر امور خارجه اتیوپی بر اهمیت روابط با این کشور برای دولت اسلام آباد تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سهیل محمود معاون وزارت امور خارجه پاکستان در دیدار با وزیر امور خارجه اتیوپی بر اهمیت روابط با این کشور برای دولت اسلام آباد تاکید کرد.

رضوان حسین وزیر امور خارجه اتیوپی در صدر هیئت عالی رتبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام آباد با سهیل محمود معاون وزارت امور خارجه این کشور دیدار کرد.

سهیل محمود در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت والایی برای مناسبات دوستانه خود با اتیوپی قائل است و خواهان توسعه روابط خود با این کشور در بخش های مختلف به ویژه در زمینه تجارت، اقتصاد و کشاورزی است.

وی با تحسین تصمیم اتیوپی مبنی بر گشایش سفارت خانه در اسلام آباد، به تشریح سیاست دولت پاکستان برای تعمیق مناسبات با کشورهای آفریقایی در زمینه های مختلف سیاسی، تجاری، اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی و امنیتی پرداخت.

رضوان حسین وزیر امور خارجه اتیوپی در این دیدار ابراز داشت: تصمیم اتیوپی برای گشایش سفارت خانه در اسلام آباد نشان دهنده اهمیت ویژه تقویت روابط با پاکستان برای ما می باشد.

لازم به ذکر است رضوان حسین وزیر امور خارجه اتیوپی که در صدر هیئت عالی رتبه در پاکستان به سر می برد، پیش از این با عمران خان نخست وزیر و شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

ارسال نظر

 
1