خبر فوری

 
 
مشکل کشمیر اجتناب ناپذیر است، تصویب قطعنامه برای حمایت از مردم کشمیر
کد خبر :297160401

23:13 1397/12/11


برچسب ها : ابو ظبی, پاکستان, مسالمت, کشمیر, کشورهای اسلامی, ھند,

ابوظبی: در چهل و ششمین جلسه شورای امور خارجه سازمان همکاری های اسلامی (OIC) برای حل و فصل حل مسالمت آمیز مسئله کشمیر قطعنامه ای تصویب شد۔


 

 

ابوظبی: در چهل و ششمین جلسه  شورای امور خارجه سازمان همکاری های اسلامی (OIC) برای حل و فصل حل مسالمت آمیز مسئله کشمیر قطعنامه ای تصویب شد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از ای آر وای نیوز ، جلسه سازمان  همکاری اسلامی در ابوظبی برگزار شد است شرکت کنندگان در این جلسه حمایت نامشخص برای مردم کشمیری اعلام نمودند ، سازمان همکاری کشور های اسلامی اعلام کرد  مسئله جمو کشمیر بین پاکستان و هند به عنوان یک موضوع بحث برانگیز است.

 

این سازمان  موج جدیدی از تروریسم هند در کشمیر اشغالی را شدیدا محکوم کرد.

سازمان همکاری کشور های اسلامی ابراز نگرانی خود را در مورد نقض حقوق بشر و اعتراضات در کشمیر اعلام نمود و همچنین از جامعه جهانی خواستار  اجرای قطعنامه  سازمان ملل متحد در این باره شد.

 

نا گفته نماند که این سازمان بر حل مشکلات مسالمت آمیز نیزتاکید کرد و گفت که هند بایداز  تهدیدات و زور گویی جلوگیری کند.

 

سازمان همکاری کشور های اسلامی  در مورد نقض حملات هوایی در  پاکستان توسط هند ابراز نگرانی کرد و همچنین پاکستان را به عنوان عضو دائم کمیسیون حقوق بشر در آسیا انتخاب کرده است.

نا گفته نماند که وزیر خارجه پاکستان بخاظر شرکت هند در اجلاس همکاری کشور های اسلامی ابراز نگرنی کرده بود و تصمیم بر عدم شرکت در این اجلاس را گرفته بود همچنین پاکستان از تصویب قطعنامه در باری حمایت مردم کشمیر اظهار خرسندی نموده است۔

ارسال نظر

 
1