خبر فوری

 
مشاور امنیت ملی پاکستان: رئیس جمهور آمریکا برای گفتن "دو مور" تماس نگیرد بهتر است
کد خبر :900090177

14:11 1400/04/06


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, جو بایدن, رئیس جمهور آمریکا, مشاور امنیت ملی پاکستان, معید یوسف,

دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان در سخنانی صریح اظهار داشت اگر رئیس جمهور آمریکا نمی خواهد صحبت کند، نکند، اما اگر طی تماس می خواهد بگوید "دو مور/بیشتر انجام دهید" همان بهتر که تماس نگیرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان در سخنانی صریح اظهار داشت اگر رئیس جمهور آمریکا نمی خواهد صحبت کند، نکند، اما اگر طی تماس می خواهد بگوید "دو مور/بیشتر انجام دهید" همان بهتر که تماس نگیرد.

وی در ادامه افزود: ما خواستار خراب شدن تعاملات با آمریکا نیستیم بلکه ما خواستار گفتگو با روشی مثبت با آمریکا هستیم، که علاوه بر منطقه برای پاکستان نیز مفید باشد. ما همان کار را انجام خواهیم داد که به نفع پاکستان باشد و هرآنچه که به نفع نباشد را انجام نخواهیم داد.

شایان ذکر است وی پیش از این نیز در بیانیه ای گفته بود که اگر جوبایدن رئیس جمهور آمریکا با عمران خان نخست وزیر پاکستان صحبت نمی کند، نکند؛ کسی اینجا منتظر بایدن نیست. روابط دوجانبه با ایالات متحده از جمله تجارت مورد بحث قرار خواهد گرفت، اما گفتگوها نباید به افغانستان محدود شود و اگر صحبت فقط از اتهامات و پایگاه ها باشد، بهتر است وقت را ضایع نکنید، موفق باشید بایدن!

ارسال نظر

 
1