خبر فوری

 
 
مسرور جهنگوی عضو اصلی لشکر جهنگوی دوباره در لیست سیاه قرار گرفت
کد خبر :177817675

20:24 1397/05/17


مسرور جهنگوی عضو اصلی لشکر جهنگوی دوباره در لیست سیاه قرار گرفت


 

 مسرور جهنگوی عضو اصلی لشکر جهنگوی دوباره در لیست سیاه قرار گرفت

 

به گزارش راز نیوز به نقل از شیعت نیوز وزارت داخلی پنجاب اسم مسرور جهنگوی رکن سابق پارلیمان را دوباره در لیست سیاه قرار داد۔مسرور جهنگوی فرزند موسس لشکر جهنگوی حق نواز جهنگوی میباشد که اسم وی برای ۳ سال دوباره در لیست سیاه قرار گرفت ۔

اسم مسرور جهنگوی در ژوئن سال 2014 از سوی اداره ضد تیروریست برای 3 سال در لیست سیاه قرار گرفته بود که در سال 2017 اسم وی از لیست سیاه خارج شد۔ اداره ملی مبارزه با تروریزم ضمن ابراز نگرانی در باره شرکت افراد تروریست و شامل در لیست سیاه در انتخابات دبیر کل وزارت پنجاب و معاون دبیر کل وزارت پنجاب را روز 15 اوت  خواسته است و در باره شرکت کردن این افراد در انتخابات گزارش خواسته است۔

طبق گفته بعضی از مقامات عالی امنیتی تا به حال هیچ ممنوعیتی برای شرکت کردن این افراد در انتخابات نبوده است همچنین طبق اطلاعات به دست رسیده اگر از داخل زندان میشود در انتخابات شرکت کرد پس کسانی که اسمشان در لیست سیاه قرار گرفته هیچ ممنوعیت قانونی ندارند و هیچ جرمی برای این افراد به اثبات نرسیده است۔

با در ںظر گرفتن شرائظ ما فوق سوالی که ایجاد میشود این است که چگونه افراد تروریست و لشکر جهنگوی که اسمشان در لیست سیاه بوده  در انتخابات توانستند شرکت کنند و هیچ ممنوعیت قانونونی برای این افراد در نظر گرفته نشد  ولی در حال حاضر وقتی این افراد  در انتخابات نتوانسته اند  پیروز شوند  اند اسم این گونه افراد دوباره در لیست سیاه قرار داده میشود و حرف از ممنوعیت از فعالیت های این افراد زده میشود

ارسال نظر

 
1