خبر فوری

 
مسدود شدن تعدادی از حساب های کاربری شیعیان پاکستان و صفحات ضد داعش توسط مدیران فیسبوک
کد خبر :1938638713

13:36 1397/08/24


برچسب ها : پاکستان, شیعیان پاکستان, فیس بوک,

مدیران صفحه اجتماعی فیسبوک در اوج سیاست های ضد دموکراسی و آزادی بیان خود،حساب های کاربری برخی از کاربران مشهور شیعه و صفحات ضد داعش که به افشاگری علیه این گروه و ارتباط وی با کشورهای آمریکا و اسرائیل میپرداختند را مسدود نموده اند.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز،مدیران صفحه اجتماعی فیسبوک در اوج سیاست های ضد دموکراسی و آزادی بیان خود،حساب های کاربری برخی از کاربران مشهور شیعه و صفحات ضد داعش که به افشاگری علیه این گروه و ارتباط وی با کشورهای آمریکا و اسرائیل میپرداختند را مسدود نموده اند.

بر اساس اعلام کاربران صفحات اجتماعی در فیسبوک و توییتر،صفحه معروف (SHIA KILLING) که توسط کاربران شیعه اداره میشد و به اخبار مربوط به جنایات گروه های تکفیری و تروریستی در سطح پاکستان و همچنین جنایات گروه تروریستی داعش و روشنگری در خصوص ارتباط این گروه تکفیری صهیونیستی با دولت های آمریکا و رژیم صهیونیستی میپرداخت توسط فیسبوک مسدود گردیده است.

فیسبوک همچنین تمامی حساب های کاربری مربوط به گردانندگان این صفحات را نیز به طور کامل مسدود نموده است.

همچنین یک حساب کاربری به نام گل زهرا نیز توسط فیسبوک مسدود گردیده است،گفته میشود این حساب کاربری نیز به انتشار تصاویر و پست های علیه گروه تروریستی داعش و افشاگری اسناد و مدارک مربوط به نقش آمریکا و اسرائیل در حمایت از این گروه تروریستی و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و جنایات عربستان در یمن می پرداخت.

با توجه به آغاز زمزمه هایی در رسانه های پاکستان و سطوح سیاسی متمایل به حزب حاکم مبنی بر لزوم برقراری روابط صمیمانه و دوستانه با دولت رژیم صهیونیستی و همچنین تلاش دولت پاکستان در این رابطه،میتوان نتیجه گرفت مسدود شدن حساب های کاربری و صفحات اجتماعی فیسبوک،بر اساس فشارهای دولت آمریکا و اسرائیل بر مدیران فیسبوک برای سرکوب نمودن هرگونه اعتراض به دولت پاکستان برای برقراری رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفته است.

تمامی این اقدامات در حالی صورت میپذیرد که تمامی حساب های کاربری افراد مرتبط با گروه های تکفیری و صفحات اجتماعی این گروه ها در فیسبوک به طور آزادانه در حال فعالیت و انتشار تفکرات تکفیری-تروریستی خود هستند.

یک کاربر فیسبوک در این باره نوشته است که حساب کاربری فیسبوک مربوط به شهید خرم ذکی از افراد سرشناس شیعیان شهر کراچی،یک هفته پیش از شهادت وی،توسط فیسبوک مسدود گردید،زیرا وی نیز تصاویر و پست هایی را علیه دولت اسرائیل و آمریکا و حمایت های این دو دولت استکبار از گروه تکفیری داعش منتشر می نمود.

این کاربر فیسبوک نوشته است که حساب های کاربری متعلق به افراد مرتبط با داعش با وجود آنکه دفعات متعددی به مدیران فیسبوک گزارش شده اند،در حال ادامه فعالیت خود هستند و تنها حساب های کاربری شیعیان که به افشاگری علیه داعش می پردازند مسدود گردیده است.

از دلایل دیگر مسدود شدن صفحات اجتماعی شیعیان و حساب های کاربری،انتشار پست هایی در مخالفت با حزب حاکم و ارتش پاکستان است،که این عامل نیز به نوبه خود به اسرائیل بازمیگردد زیرا ارتش و حزب حاکم در حال طراحی زمینه برای برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی هستند و هرگونه مخالفت در این زمینه از سوی سازمان های اطلاعاتی پاکستان سرکوب خواهد شد.

ارسال نظر

 
1