خبر فوری

 
 
مسخره کردن ترامپ، برکناری جیمز میتس از سمت خود
کد خبر :1620001646

10:42 1397/06/26


برچسب ها : آمریکا, ایالات متحده, ترامپ, جیمز میتس, دونالد ترامپ, وزیر دفاع,

کلمه توهین آمیز جیمز میتس به دونالد ترامپ باعث خسران وی شد.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری دان، کلمه توهین آمیز جیمز میتس به دونالد ترامپ باعث خسران وی شد. گفته شده است که جیمز میتس، وزیر دفاع آمریکا دونالد ترامپ را ' سگ دیوانه' خوانده است.
براساس گزارش دی نیویورک تایمز،امکان دارد دونالد ترامپ پس از برگزاری انتخابات، جیمز میتس را از عهده و سمت خود برکنار کند.

دراین مورد گفته شده است که درگیری های مابین دونالد ترامپ و وزیر دفاع آمریکا جیمز میتس از چندی پیش شدت گرفته است که آیا با کره شمالی رزمایش را برگزار کنیم و یا آیا آمریکا می تواند پس از امضای قرار داد برجام آن را نقض کند یا خیر!

از سوی دیگر، حلقه های نزدیک جیمز میتس گفته اند که، وی خودش را از مسائل دور نگه می‌داشت، زیرا او معتقد است که تصمیم های ترامپ به طور ناگهانی تغییر می‌کنند.

براساس اخبار های منتشر شده، جیمز میتس از مورد تمسخر قرار دادن ترامپ به شدت گریزان است و علاوه بر آن، به گفته مقامات پنتاگون، وی در حال تلاش برای اثبات وفاداری خود به ترامپ است.

سخنگوی سابق جیمز میتس نیز گفته است که، جیمز میتس شخصی است که دروغ و شورش در ذات او نیست.

یکی از اعضای مجلس سنای آمریکا نیز گفته است که، درصورت برکناری جیمز میتس از سِمت وی، این امر باعث بروز خلئی خواهد شد که این خلأ، ناخواسته باعث آسیب هایی می‌شود.

ناگفته نماند که نویسنده کتاب باب ود وارد گفته بود که جیمز میتس ذهنیت دونالد ترامپ را با ذهنیت بچه دبستانی هم تراز قرار داده بود.

ارسال نظر

 
1