خبر فوری

 
 
مسئولیت کشتن سردار عظیم توسط ارتش متحد بلوچستان
کد خبر :1572028768

15:48 1400/07/20


برچسب ها : ارتش متحد بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, سخنگوی ارتش متحد بلوچ,

مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد: شبه نظامیان ارتش متحد بلوچستان در روز 20 مرداد ماه سال 1400 سردار عظیم مزدور دولت را در منطقه سنگ آباد بخش تجابان شهرستان کیچ هدف قرار داده و به قتل رساندند.


 

 

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد: شبه نظامیان ارتش متحد بلوچستان در روز 20 مرداد ماه سال 1400 (11 آگوست 2021) سردار عظیم مزدور دولت را در منطقه سنگ آباد بخش تجابان شهرستان کیچ هدف قرار داده و به قتل رساندند.

مرید بلوچ گفت: سردار عظیم تحت حمایت گروه های محلی جوخه مرگ و مزدوران دولتی، مردمان مظلوم را در مناطق مختلف بلوچستان مورد آزار و اذیت قرار داده و زمین های آنها را به زور اشغال کرده و آنها به مرگ تهدید می کرد، همچنین اجازه دسترسی زمین ها را به مالک اصلی آنان که اعوام مردم باشند، نمیداد. همچنین با وجود دادن تذکر های مکرر، سردار عظیم در همین حال از فعالیت های ظالمانه خود دست بر نمیداشت که سرانجام در 11 آگوست نیروهای ما سردار عظیم را کشته اما امروز پسرانش اکرم و اکرام مسلح هستند و مانند پدر خود رفتار می کنند. آنها فعالیت های ظالمانه پدر را ادامه میدهند همچنین از گروه ارتش متحد بلوچ تذکراتی داده شده است تا دست از این فعالیت های ستمگرانه بکشند.

مرید بلوچ در ادامه گفت: روز گذشته نیروهای سپاه مرزی در منطقه تربت بخش هوشاب پرکوئگ، دو کودک بلوچ را تئسط تیراندازی به قتل رساندند که در پی این جنایت، خانواده این دو فرزند و مردم اهالی منطقه در جاده سی پیک تحصن کردند.

 در ادامه برخی از شخصیت های برجسته منطقه مادران و خواهران بلوچ که در تحصن شرکت کرده بودند تهدید کرده و با ناسزا آنها را مجبور به خاتمه دادن این تحصن کردند.

مرید بلوچ در پاسخ به این اهانات خاطرنشان کرد: ما با چنین اقداماتی سخت برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1