خبر فوری

 
 
مراسم تحلیف نخست وزیری عمران خان قبل از 14 اگوست روز ملی پاکستان صورت خواهد گرفت۔
کد خبر :508541943

20:43 1397/05/06


مراسم تحلیف نخست وزیری عمران خان قبل از 14 اگوست روز ملی پاکستان صورت خواهد گرفت۔


 

 

مراسم تحلیف نخست وزیری  عمران خان قبل از 14 اگوست روز ملی پاکستان صورت خواهد گرفت۔

 

اسلام آباد نعیم الحق یکی از رهبران حزب تحریک انصاف در طی یک گزارش خبری اعلام کرد که عمران خان قبل از 14 اگوست سوگند نخست وزیری را یاد خواهد کرد ۔

 

اسلام آباد در منطقه بنی گاله نعیم الحق در گفتگو با رسانه اظهار داشت اقدام کانفرانس اتحادیه احزاب برای شرکت کردن در مراسم تحلیف امری خوشایند میباشد ولی نقش منفی مولانا فضل الرحمن را محکوم میکنم ایشان در حال حاضر با نگاهی منفیانه قضایا را دنبال میکنند ایشان باید متوجه بشوند که مردم پاکستان خواستار چه چیزی میباشند۔

 

 نماینده حزب تحریک انصاف اظهار داشت کمیسون انتخابات و رئیس جمهور پاکستان بزودی مجلس تحلیف را برگزار خواهند کرد و تمامی نامزدهاه منتخب سوگند یاد خواهند کرد همچنین عمران خان قبل از 14 اوگوست سوگند نخست وزیری را یاد خواهد کرد۔ در حال حاضر مملکت پاکستان مواجه خطراتی میباشد و معیشت پاکستان در حالت بحرانی قرار گرفته لذا از همه می خواهیم که در بهبودی و حل تمامی مشکلات تعاون کنند۔

وی اظهار داشت در مرکز و ایالت پنجاب حزب تحریک انصاف حکومت خواهد کرد و برای این امر عمران خان شب و روز دارد تلاش میکند۔ با نامزدهای که آزادانه منتخب شدند در حال ارتباط میباشیم امروز یا فردا خبر خوابی ارائه خواهیم داد۔

ارسال نظر

 
1