خبر فوری

 
 
محکومیت دو تن از عناصر گروه های ممنوعه با اثبات جرم تامین مالی تروریسم
کد خبر :55753726

14:36 1399/06/01


برچسب ها : تروریست, تروریسم, دادگاه مبارزه با تروریسم, گروه ممنوعه, کراچی,

دادگاه مبارزه با تروریسم دو تن از عناصر گروه ممنوعه را با اثبات شدن جرم دو تن را در مجموع به پانزده سال و شش ماه حبس و 80 هزار روپیه جزای نقدی محکوم کرده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه مبارزه با تروریسم محمد بن شهزاد و ریحان دو تن از عناصر گروه ممنوعه را با اثبات شدن جرم تامین مالی تروریسم و تصرف زمین دولتی در منطقه سرجانی تاون کراچی، دو تن را در مجموع به پانزده سال و شش ماه حبس و 80 هزار روپیه جزای نقدی محکوم کرده است. در صورت عدم پرداخت جزای نقدی، 14 ماه به مدت حبس اضافه خواهد شد.

دادگاه ضمن صدور دستور تحقیقات علیه افسر تحقیقات به دلیل شامل کردن عناصر گروه ممنوعه برای گواهی، اظهار داشت که با ارائه یکی از اعضای گروه ممنوعه به عنوان شاهد، سعی در تضعیف این پرونده شده است. دادگاه به منظور انجام تحقیقات مدت 30 روز را به معاون بازرس کل داده و به معاون رئیس نیز ضمن صدور دستور بررسی مجدد پرونده، گفت: برخورد های غیر قانونی بدون همکاری کارکنان شرکت های برق و گاز امکان پذیر نیست.

دادگاه همچنین به منظور جلوگیری از اقامات غیر قانونی، دستور ارسال کپی نتایج به سازمان های تنظیم مقررات ملی برق NEPRA و تنظیم مقررات نفت و گاز OGRA را نیز صادر کرد.

ارسال نظر

 
1