خبر فوری

 
محکومیت حوادث هتک حرمت مسجد الاقصی و قرآن در هلند توسط پاکستان
کد خبر :1852224350

17:15 1402/01/07


برچسب ها : ارتش اسرائیل, پاکستان و فلسطین, پاکستان و هلند, رژیم صهیونیستی, قرآن, محکوم, محکوم کردن, مسجد الاقصی, هتک حرمت,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای هتک حرمت مسجد الاقصی درپی اخراج اجباری نمازگزاران توسط نیروهای اسرائیل و هتک حرمت به ساححت مقدس قرآن کریم در هلند را به شدت محکوم کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت مسجد الاقصی و قرآن کریم در هلند، اظهار داشت: اخراج نمازگزاران در ماه مبارک از مسجد الاقصی و تجاوز به حریم مسجد به شدت مذموم است.

اقدامات این چنینی نقض صریح حقوق اساسی آزادی مذهبی فلسطینی ها به شمار می آید، جامعه جهانی باید تجاوزات اسرائیلی من جمله از ابتدای سال جاری میلادی را متوقف کند.

در این بیانیه همچنین گفته شد که پاکستان یک اقدام شنیع دیگر هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن در هلند را با شدید ترین الفاظ محکوم می کند. اعمال تنفر آمیز نتیجه نژاد پرستی، ضدبشری و اسلام هراسی است، تکرار چنین حوادثی چارچوب قانونی را زیر سوال می برد.

پاکستان در ادامه این بیانیه گفت که ما معتقدیم اظهار نظر به همراه آزادی مسئولانه است، جلوگیری از اقدامات شنیع این چنینی، مسئولیت دولت های محلی و جامعه جهانی می باشد. برخورد با عناصر تحریک کننده نفرت و خشونت مذهبی ضروری است .

ارسال نظر

 
1