خبر فوری

 
 
محکومیت حمله تروریستی به مسجد شیعیان در قندوز توسط اسلام آباد
کد خبر :40090839

14:20 1400/07/17


برچسب ها : استان قندوز, اویغور, تروریست های داعش, چین, حمله انتحاری, داعش, شیعیان افغانستان, ولایت خراسان,

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای حمله تروریستی روز گذشته به مسجد شیعیان در قندوز را محکوم کرده و بابت شهادت افراد بیگناه در این حادثه تروریستی ابراز تاسف کرد. از طرفی گروه تروریستی داعش فردی به اسم محمد الایغور از مسلمانان ایغور چین را عامل این انتحاری معرفی کرده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای حمله تروریستی روز گذشته به مسجد شیعیان در قندوز را محکوم کرده و بابت شهادت افراد بیگناه در این حادثه تروریستی ابراز تاسف کرد.

براساس بیانیه، دولت و ملت پاکستان در کنار برادران افغانستانی خود ایستاده اند و از صمیم قلب به خانواده های افراد جان باخته تسلیت می گوییم. سخنگو همچنین برای افراد زخمی دعای بهبودی کرد و اظهار داشت: ما بار دیگر انواع تروریسم را محکوم می کنیم.

شایان ذکر است در این حمله تروریستی که گروه تروریستی داعش شاخه خراسان مسئولیت آن را برعهده گرفت، دست کم 50 نفر شهید و بیش از 90 تن زخمی شدند.  گروه تروریستی داعش با انتشار تصویری، فردی به اسم محمد الایغوری از مسلمانان ایغور چین را عامل انتحاری حمله به مسجد شیعیان هزاره در قندوز اعلام کرد.

ارسال نظر

 
1