خبر فوری

 
محکومیت حافظ سعید سرکرده حزب جماعت الدعوة به 31 سال حبس در دو پرونده قضایی
کد خبر :1062190618

12:44 1401/01/20


برچسب ها : پلیس پنجاب, جماعت الدعوه, حافظ سعید, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, رهبران جماعت الدعوه, لاهور, لشکر طیبه,

حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه و حزب جماعت الدعوة طی حکم دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم لاهور به تحمل 31 سال حبس محکوم شد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه و حزب جماعت الدعوة طی حکم دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم لاهور به تحمل 31 سال حبس محکوم شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه بررسی پرونده اتهامات حافظ محمد سعید سرکرده لشکر طیبه روز جمعه در دادگاه ویژه ضد تروریستی لاهور به ریاست قاضی اعجاز احمد بتر برگزار گردید و حافظ سعید در خصوص دو مورد از اتهامات وارده مجرم شناخته شد و طی حکمی به تحمل مجموعا 31 سال حبس و پرداخت جزای نقدی به ارزش 340 هزار روپیه محکوم گردید.

حافظ سعید و دیگر سران حزب جماعت الدعوة(لشکر طیبه) در دو پرونده جداگانه از سوی دایره مبارزه با تروریسم متهم به انجام فعالیت های تروریستی و تامین بودجه از منابع غیر قانونی شدند.

لازم به ذکر است حافظ سعید پیش از این نیز در چندین پرونده دیگر از سوی دادگاه ویژه ضد تروریسم مورد محاکمه واقع شده و در حال حاضر نیز در زندان به سر می برد.

گفتنی است علیه سران و اعضای حزب جماعت الدعوة در مجموع 41 پرونده قضایی از سوی دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب تشکیل شده است که 35 مورد از آنان بررسی و حکم نهایی آنان صادر شده است و بررسی پرونده های باقی مانده از سوی مجامع قضایی ویژه ضد تروریسم در حال انجام است.

ارسال نظر

 
1