خبر فوری

 
محکومیت 6 تن از افراد شیعه در دادگاه مبارزه با تروریسم سرگودا
کد خبر :1718597982

11:04 1401/09/18


برچسب ها : اعلام مجازات, افراد ربوده شده شیعه, دادگاه ضد تروریسم سرگودا, دادگاه مبارزه با تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, ربایش, سرگودا, شیعه, شیعیان پاکستان,

دادگاه مبارزه با تروریسم سرگودا 6 تن از جوانان شیعه ربوده شده به دست سازمان های امنیتی پاکستان را تحت پرونده سازی ساختگی محکوم و مجازات آن ها را اعلام کرد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| دادگاه مبارزه با تروریسم سرگودا 6 تن از جوانان شیعه ربوده شده به دست سازمان های امنیتی پاکستان را تحت پرونده سازی ساختگی محکوم و مجازات آن ها را اعلام کرد.

این پرونده سازی به اتهام ارتباط با یک سازمان ممنوعه، جمع آوری کمک های مالی و توزیع اعلامیه های این سازمان ممنوعه در سرگودا به ثبت رسیده بود. این افراد شیعه با نام های زاهد عباس، توقیر، وجاهت، محبت حسین، تقی شیرازی و یک فرد دیگر که طی عملیات های مختلف سازمان های امنیتی پاکستان در شهر های لاهور، اسلام آباد و غیره دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل شده بودند، قاضی خاور رشید در جلسه ساعت 6 عصر پنجشنبه 17 آذر این افراد را هرکدام به 5 سال حبس و پرداخت جزای نقدی 50 هزار روپیه ای محکوم کرد.

به گفته عارف نذیر وکیل این افراد شیعه، هیچ مدرکی علیه این جوانان مبنی بر اثبات اتهام وجود ندارد، دایره مبارزه با تروریسم CTD نتوانسته مدرکی علیه آنها ارائه دهد، اما با این وجود دادگاه مبارزه با تروریسم این جوانان را در یک پرونده ساختگی و اتهامات بی اساس محکوم کرد.

وی افزود: ما این را قبول نداریم و علیه این تصمیم به دادگاه عالی لاهور مراجعه خواهیم کرد. وکیل ضمن ابراز تاسف و تعجب خاطر نشان ساخت که متعجبم چگونه دادگاه بدون داشتن شاهد و اسناد، این افراد را محکوم کرده است.

 

بخوانید: ربایش چند تن از شیعیان پاکستان توسط سازمان های امنیتی قانون شکن

ارسال نظر

 
1