خبر فوری

 
 
محکوم کردن عاملان حادثه ی تروریستی بزرگراه کوستل مکران توسط مقامات پاکستان
کد خبر :2074035558

11:46 1398/01/29


برچسب ها : حادثه تروریستی, محکومیت,

بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان حادثه تروریستی بزرگراه خوابگاه مکران و کشته شدن 14 نفر از مسافرین را محکوم نمود.


بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان حادثه تروریستی بزرگراه کوستل مکران و کشته شدن 14 نفر از مسافرین را محکوم نمود.

طبق اطلاعات به دست آمده : بوتو اظهار داشت که : بار دیگر مردم مظلوم بلوچستان مورد هدف تیر اندازی افراد تروریست قرار گرفتند و جان 14 نفر از این منطقه گرفته شد ، حکومت در دستگیری و نابودی تروریست های کشور بسیار ضعیف عمل کرده است و همیشه و همه حال ناکام مانده است.

وی در ادامه افزود : این چطور امکان دارد که دولت و حکومت از حضور افراد تروریست در منطقه با خبر نباشد و همچنین افزود که هر چه زود تر باید عاملان این حادثه دستگیر شده و حکومت آنان را به سزای اعمال شان برساند. وی در بیانیه خود با تمامی خانواده و بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان خواستار گزارش کامل از این حادثه تروریستی از مقامات شد ، همچنین عاملان این حادثه را به شدت محکوم نمود و همچنین اظهار داشت : نیروهای امنیتی تمام جنایتکاران این حمله را هر چه زود تر دستگیر نمایند و تحویل قانون دهند.

وزیر ارشد پاکستان : دشمنان صلح در حال کشتار مردم خود می باشند

وزیر ارشد پاکستان حادثه ی تروریستی بزرگراه کوستل و کشته شدن 14 نفر از مسافرین را محکوم کرد و گفت گروه های تروریستی تنها به مردم عادی و مسافرین بی گناه حمله نموده اند و آنان را به قتل رسانده اند. این حمله تروریستی امنیت کشور را زیر سوال میبرد و همچنین از پیشرفت بلوچستان جلوگیری خواهد کرد.

فواد چودری وزیر اطلاع رسانی پاکستان گفت : حادثات اخیر از جمله انفجار بمب جاسازی شده در بازار کویته هزار گنج ، پشاور حیات آباد و بزرگراه کوستل به طور یک حادثه و حمله ی زنجیره ای به نظر میرسد.

ما دستاورد های بزرگی در مبارزه با تروریست های کشور به دست آورده ایم اما جنگ تا کنون پایان نیافته است و ادامه دارد و ما هم تمام تلاش خود را برای نابودی کامل تروریست ها خواهیم ایستاد. تا کنون کشور ما برای امنیت قربانی های زیادی متحمل شده است ، ان شا الله ما تمام کسانی که در این حادثه شریک بودند را دستگیر کرده و مجازات خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1