خبر فوری

 
محمود قریشی : برای برپایی امنیت در افغانستان به تلاش های جدی خود ادامه خواهیم داد
کد خبر :1853337838

18:21 1397/10/18


برچسب ها : افغانستان, پاکستان,

اسلام آباد : نماینده خصوصی افغانستان عمر داؤد زئی با محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و علاوه بر صلح در افغانستان، در رابطه با مسائل مهم منطقه و جهان به گفت و گو پرداخت.


 

اسلام آباد : به گزارش راز نيوز ، نماینده خصوصی افغانستان عمر داؤد زئی با محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و علاوه بر صلح در افغانستان، در رابطه با مسائل مهم منطقه و جهان به گفت و گو پرداخت.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت که پاکستان به طور جدی و با تلاش های مکرر خود، نقش خود را در زمینه امنیت در افغانستان ایفا کرده است، به خاطر همین تلاش هایمان ، اکنون جهان از موضع ما حمایت می کند.

محمود قریشی در ادامه با خواندن امنیت افغانستان به عنوان امنیت و استحکام منطقه تصریح کرد که این امر نه تنها موجب خوشحالی ملت افغانستان، بلکه موجب امنیت و استحکام منطقه نیز خواهد شد. پاکستان به تلاش های جدی خود به طور دائم برای برپایی امنیت در افغانستان ادامه خواهد داد.

از طرفی قابل ذکر است که نماینده خصوصی افغانستان نیز با تصریح بر این امر که، از تلاش های پاکستان در این زمینه شکرگزار هستیم گفت : اکنون وقت آن فرارسیده است تا مسئله بزرگ افغانستان را از طریق گفت و گو حل بکنیم.

ارسال نظر

 
1