خبر فوری

 
محمود عباس:با قطع کمک های آمریکا،تروریسم افزایش خواهد یافت
کد خبر :379864624

21:54 1397/06/10


برچسب ها : UNCWA, آمریکا, دونالد ترامپ, غزه, فلسطین, محمود عباس,

این اقدام آمریکا حمله به حقوق فلسطینیان میباشدکه باعث سلب اعتماد مردم فلسطین از آمریکا خواهد گردید.


 

بیت المقدس:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری”The Hill” سخنگوی رئیس دولت فلسطین محمود عباس با محکوم کردن تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر دستور قطع کمک به مردم فلسطین گفت این اقدام آمریکا حمله به حقوق فلسطینیان میباشدکه باعث سلب اعتماد مردم فلسطین از آمریکا خواهد گردید.

وی اظهار داشت این اقدام آمریکا نه تنها هیچ کمکی به برقراری امنیت نخواهد کرد بلکه باعث افزایش تروریسم در سطح منطقه خواهد شد.این تصمیم آمریکا بر خلاف مقررات بین المللی اتخاذ گردیده است و سازمان ملل باید علیه این تصمیم،اقدام مناسبی را انجام دهد.خیلی ها تلاش میکنند موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود اما بر خلاف این تلاش ها،مقاومت و پایداری ملت فلسطین دوچندان میشود.

آژانس کار و اشتغال سازمان ملل موسوم به “UNCWA” تعداد پنج میلیون از مددجویان فلسطینی را تحت پوشش دارد و برای یک میلیون فلسطینی دیگر غذای رایگان ارائه میدهد،که با توقف کمک ها به این نهاد سازمان ملل،بخش وسیعی از فعالیت های این سازمان با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

نیکی هیلی،نماینده آمریکا در سازمان ملل روز جمعه در بیانیه خود با انتقاد از کشورهای عربی گفته است:تعداد زیادی از فلسطینیان از ما کمک خواسته و به خودمان اهانت میکنند.

وی گفت:در این بین کشورهای عربستان سعودی،امارات و کویت چه نقشی دارند؟و چرا آنان به فکر مردم و زنان و کودکان فلسطینی نیستند.

ارسال نظر

 
1