خبر فوری

 
 
محمود قریشی: پاکستان هند را شوکه کرد
کد خبر :444682081

15:52 1398/05/26


برچسب ها : پاکستان, هند, کشمیر,

شاه محمود قریشی طی گفتگو در نشست کمیته خصوصی پاکستان در رابطه با کشمیر، با اشاره به جلسه شورای امنیت در خصوص کشمیر، آن را نشستی تاریخی عنوان کرد و گفت: این موضوع پس از پنج دهه مطرح شده و در آن به ذکر قطعنامه های سازمان ملل نیز پرداخته شد که این امر بسیار دلگرم کننده است.


به گزارش راز نیوز، شاه محمود قریشی طی گفتگو در نشست کمیته خصوصی در رابطه با کشمیر، با اشاره به جلسه شورای امنیت در مورد کشمیر ، آن را نشستی تاریخی عنوان کرد و گفت: این موضوع پس از پنج دهه مطرح شده و در آن به ذکر قطعنامه های سازمان ملل نیز پرداخته شد که این امر بسیار دلگرم کننده است. پس از تلاش های بسیار هند برای جلوگیری از برگزاری این نشست، برگزار شدن این جلسه پیروزی پاکستان محسوب می‌شود.
وی در ادامه گفتگوی خود، طی ایراد سخنانی در مورد اجلاس کمیته کشمیر، از بیان شدن یک رویداد بزرگ روز گذشته خبر داد و افزود، این امر موجب شوکه شدن هند شد. طی این نشست، در مورد تدوین و استراتژی حقوقی و دیپلماتیک ما بحث شد که در آن همه اعضا پیشنهادات مفیدی را ارائه کردند. امروز ما صداهایی از هندوستان می‌شنویم که گفته می‌شود مودی نهرو را دفن کرد و این همان چیزی است که هند شاهد آن است.

سخنگوی ارتش پاکستان: ارتش پاکستان با کمک و همیاری مردم، پاسخ کوبنده ای به هند خواهد داد

ژنرال آصف غفور فرماندهی روابط عمومی ارتش پاکستان نیز در این میان ابراز داشت: درصورتیکه هند مرتکب هرگونه اقدام غیر عقلانی و ماجراجویانه ای شود، به کمک مردم پاسخ کوبنده ای به آن خواهیم داد. هند درپی آن است تا با انجام اقدامی چون حادثه پلوامه، اتهام آن را به پاکستان نسبت دهد. حملاتی چون پلوامه، خیانت با پاکستان و کشمیر خواهد بود و پاکستان نمی‌تواند چنین حملاتی را تحمل کند.

ارسال نظر

 
1