خبر فوری

 
 
محسن داؤر : ما خواهان برقراری عدالت هستیم.
کد خبر :143608972

12:24 1397/05/13


ما از مجلس آن چیزی را می خواهیم که حق ما است و قانون آن حق را به ما میدهد.


رهبر جنبش حفاظت از قوم پشتون و یکی از نامزدهای پیروز انتخابات اخیر و نماینده مردم در مجلس محسن داؤر در سخنرانی خود دراسلام آباد بایکی از خبرگزاری ها گفت : ما از مجلس آن چیزی را می خواهیم که حق ما است و قانون آن حق را به ما میدهد.

وی گفت : از اوضاع کشور می توان فهمید که عملیات ضد تروریستی ارتش پاکستان به نام ضرب عضب چقدر موفق بوده!. درحال حاضر مردم را در خانه هایشان به قتل می‌رسانند. از مردم ما اسلحه راگرفتند که به وسیله آن تنها از خود دفاع می‌کردند اما تا به حال نتوانستند از تروریست ها اسلحه شان را بگیرند. هرکس حق بگوید و یا حقیقتی را فاش بکند، کشته می‌شود. زمانی که گلوی مردم بی‌گناه بریده میشد دولت کجا بود. پولی که از طریق کسب و کار در جنگ به دست می آید، همه می‌دانند که کجا می‌رود. (کنایه از این که این پول ها به جیب ارتش پاکستان می‌رود.)


محسن داؤر و علی وزير بدون حمایت و جانبداری از حزب خاصی، به طور آزادانه وارد مجلس می‌شوند.

محسن داؤر  از مردمی که به وی رأی دادند سپاسگزاری کرده و گفت : ما قبل از ورود به مجلس نیز خواهان عدالت بودیم و الان نیز پس از ورود به مجلس نیز از دولت خواهان عدالت و امنیت هستم.

موفقیت ما در وزیرستان شمال و جنوبی نشانه آشکاری از صلح و امنیت است.

قبل از سوگند رسمی در مجلس، به مردم می‌گویم که صدای خود را برای امنیت و عدالت بلند خواهم کرد. همه مسئولین باید از من بیاموزند که چگونه باید برای مردم دادخواهی کرد و صدای مردم مظلوم را به گوش مسئولین رساند.


محسن داؤر در ادامه افزود : به ما تهمت خیانت زدند اما مردم به ما رأی دادند و سخنان و وعده های ما را پذیرفتند.

وی در ادامه افزود : جنگ در کشور ما تبدیل به کسب و کاری( برای ارتش) شده است.
ما برای برقراری امنیت و عدالت و فریادرسی مظلومین در انتخابات شرکت کردیم و پس از گذراندن زمان سخت انتخابات، به کمک و رأی مردم پیروز شدیم و حال نیز پس از پیروزی وعده ما همان برقراری امنیت و عدالت است نه تنها برای مردم مظلوم پختون بلکه برای تمامی مردم پاکستان و تمامی ایالت ها.

وی در اختتامیه سخنرانی خود گفت :
عملیات ضرب عضب به اتمام رسیده اما هنوز هم مردم وزیرستان زندگی خود را در کمپ هایی می‌گذرانند. در این عملیات ضد تروریستی میلیاردها روپیه خرج شد. ترور در سرتاسر وزیرستان بیش از قبل افزایش یافته. قبل از یاد سوگند رسمی در مجلس جلوی مردم سوگند میخورم که صدای مظلومین را به گوش مسئولین برسانم.

وی در آخر افزود : ما درخواست میکنیم تا به تقاضاهایمان رسیدگی شود و ما را بیش از این نیز مجبور به تظاهرات و... نکنند.

ارسال نظر

 
1