خبر فوری

 
 
محاکمه سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه در دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم پاکستان
کد خبر :331041096

16:45 1399/08/15


برچسب ها : جماعت الدعوه, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, لشکر طیبه, محاکمه,

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم پاکستان سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه(لشکر طیبه) در چند پرونده قضایی دیگر مورد محاکمه قرار داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم پاکستان سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه(لشکر طیبه) در چند پرونده قضایی دیگر مورد محاکمه قرار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه دادرسی پرونده های قضایی سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه(لشکر طیبه) به ریاست قاضی اعجاز احمد بتر در شعبه سوم دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم برگزار گردید.

قاضی اعجاز احمد بتر در جریان این جلسه پس از بررسی پرونده های قضایی این افراد و استماع اظهارات شاهدان حکم دادگاه برای مجازات سه تن از رهبران حزب جماعت الدعوه را صادر کرد.

طبق این حکم پروفسور ظفر اقبال و محمد اشرف هرکدام به تحمل 16 سال حبس و پروفسور حافظ عبدالرحمن نیز به تحمل یک سال حبس محکوم شدند.

لازم به ذکر است چندین پرونده دیگر علیه رهبران حزب جماعت الدعوه در دادگاه های ضد تروریسم در جریان است که اظهارات شاهدان و گواهان در این رابطه در حال ثبت می باشد و نصیرالدین نیّر و محمد عمران فضل گل وکلای دادگستری نیز در حال بررسی این پرونده ها هستند.

گفتنی است پیش از این نیز چندین تن از رهبران و عناصر وابسته به حزب جماعت الدعوه همچون امیر پروفسور حافظ محمد سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه به همراه حافظ عبدالسلام ابن محمد، پروفسور حافظ عبدالرحمن مکی، پروفسور ظفر اقبال، یحیی مجاهد، لقمان شاه و حافظ مسعود الرحمن در چندین پرونده قضایی مورد محاکمه قرار گرفته اند.

ارسال نظر

 
1