خبر فوری

 
 
مجمع راهبردی پاکستان: ایران در خصوص پنجشیر نباید به دشمنانش استناد کند
کد خبر :1016745335

17:57 1400/06/17


برچسب ها : PSF, ارتش پاکستان, پاکستان و ایران, پنجشیر, حمله پهپادی, سردار حاج قاسم سلیمانی, سنتکام, مجمع راهبردی پاکستان,

مجمع راهبردی پاکستان PSF ضمن تویتی، درپی استناد ایران به سنتکام در خصوص حمله پهپادی به پنجشیر توسط پاکستان، از ایران خواست تا از استناد به منابع تایید نشده و قاتل قاسم سلیمانی خودداری ورزند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مجمع راهبردی پاکستان PSF ضمن تویتی نوشت: "خطاب به تمامی ایرانی هایی که به نقل از منابع سنتکام به دخالت پاکستان در پنجشیر استناد می کنند: سنتکام فرماندهی نظامی ایالات متحده و مسئول قتل قاسم سلیمانی " پدر همه نیابتی ها در خاورمیانه"، است . علاوه بر آن منابع سنتکام تایید شده نیستند. "

شایان ذکر است پی اس اف در معرفی خود گفته است: این مجمع، یک اندیشکده مستقر در اسلام آباد است که به تحقیقات دفاعی و امنیتی اختصاص داده شده است و داده های مورد نیاز برای ارائه نظرات آگاهانه در مورد زمین استراتژی را به شما ارائه می دهد.

شایان ذکر است رسانه های بین المللی و سپس سنتکام در گزارش هایی مدعی شده بودند که سنگرهای جبهه نیروهای مقاومت افغانستان در پنجشیر توسط پهپاد های نیروی هوایی ارتش پاکستان هدف قرار گرفته است و این حمله باعث اشغال پنجشیر توسط طالبان شد. این درحالی است که سخنگوی ارتش پاکستان در بیانیه ای دخالت در امور داخلی افغانستان را رد کرده بود.

 

بخوانید: ادعای رسانه های بین المللی مبنی بر بمباران دره پنجشیر افغان توسط پهپادهای ارتش پاکستان

ارسال نظر

 
1