خبر فوری

 
مجلس علمای هند: قیاس سید حسن نصر الله با تروریستی چون بغدادی جرمی نابخشودنی است
کد خبر :592229084

17:13 1399/05/21


برچسب ها : حزب الله لبنان, سید حسن نصرالله, مجلس علمای هند,

تمامی اعضای مجلس علمای هند در بیانیه ای اقدامات خبیثانه رسانه های هندی برای تحریف شخصیت و اقدامات سید حسن نصرالله برای خشنودی آمریکا و اسرائیل را محکوم و جرمی نابخشودنی عنوان کردند.


هند: به گزارش راز نیوز| تمامی اعضای مجلس علمای هند از جمله سید حسین مهدی حسینی رئیس مجلس بمبئی، سید محسن تقوی نایب رئیس مجلس دهلی، سید نعیم عباس نایب رئیس نوگانوان سادات، سید تقی آغا حیدر آباد و دیگر علما در بیانیه ای مشترک تلاش رسانه های هند برای تحریف شخصیت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پس از انفجار های بیروت را محکوم کرده و عنوان داشتند: معرفی سید حسن نصرالله توسط شبکه تلویزیونی "9 بهارت ورش" و دیگر شبکه ها به عنوان یک تروریست و مقایسه این شخصیت با عنصر تروریستی چون ابوبکر البغدادی، جرمی غیر قابل بخشودنی است که دولت هند و تمامی نهادهای ذیربط باید اقدامی انجام دهند. علمای شیعه ابراز داشتند: رسانه های ملی ما در حال انجام چنین حرکاتی برای جلب توجه ایالات متحده آمریکا و اسرائیل هستند، درحالیکه همه دنیا از جان فشانی و خدمات سید حسن نصرالله در مبارزه با تروریسم به خوبی آگاه است اما ترس از قدرت های استعماری باعث قفل شدن زبان هایشان شده است. نشر انفجار های بیروت در رسانه های هندوستان برخلاف گفته های دولت لبنان و موضع سازمان امنیتی، حمله ای به حقوق جمهوری مردم لبنان تلقی می شود. دولت لبنان هیچگونه بیانیه ای که در آن حزب الله لبنان را مسئول این انفجار ها خوانده باشد، منتشر نکرده؛ خبر هایی که توسط رسانه های هندوستان در این رابطه درحال منتشر شدن هستند، از بن و اساس کذب و تهمت هستند.

سید کلب جواد نقوی امام جمعه و دبیرکل مجلس علمای هند، در بیانیه ای ، ابراز داشت: رسانه ها باید بدانند که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله یک حزب دموکرات در یک کشور دموکراتیک است. حزب الله در انتخابات جمهوری لبنان شرکت و اعضای آن در مجلس نمایندگی می کنند. رسانه های هند باید با مطالعه شخصیت و جان فشانی های سید حسن نصر الله، از ارتکاب چنین جرایمی در آینده خودداری ورزند. سید حسن نصرالله و جوانان او علاوه بر اینکه همواره در مبارزه با تروریسم در خط مقدم حضور داشتند، در شکست دادن گروه های تروریستی چون داعش و فراری دادن سرکرده های آن چون ابوبکر البغدادی نقش کلیدی ایفا نموده اند. شکست متعدد آمریکا و اسرائیل در جنگ های رو در رو با حزب الله، باعث شد تلاش های بی اساسی برای بی اعتبار کردن سید حسن نصر الله از طریق مراکز رسانه ای خود، انجام دهند.

ارسال نظر

 
1