خبر فوری

 
 
مجلس سنا: قدرت های بیگانه از طریق تروریسم خواهان تضعیف پاکستان هستند
کد خبر :208321923

18:10 1398/02/24


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله, دشمن,

در اجلاس کمیته مجلس سنای پاکستان برای امور داخلی کشور، علاوه بر اتخاذ تصمیمی مبنی بر آغاز مجدد بررسی اقدام ملی (نیشنل ایکشن پلان) علیه تروریسم، بیان شد که برخی از قدرت های بیگانه از طریق انجام عملیات های تروریستی در ایالت بلوچستان خواستار تضعیف کشور پاکستان هستند.


 

به گزارش راز نيوز، در اجلاس کمیته مجلس سنای پاکستان برای امور داخلی کشور به ریاست سناتور رحمن ملک رئیس کمیته، علاوه بر اتخاذ تصمیمی مبنی بر آغاز مجدد بررسی اقدام ملی (نیشنل ایکشن پلان) علیه تروریسم، بیان شد که برخی از قدرت های بیگانه از طریق انجام عملیات های تروریستی در ایالت بلوچستان خواستار تضعیف کشور پاکستان هستند، به هیچ وجه نخواهیم گذاشت سی پیک با شکست روبرو شود.
در اجلاس کمیته امور داخلی کشور پاکستان با محکوم کردن عملیات های تروریستی بلوچستان و طلب دعای مغفرت برای جان باختگان، حاضران از موج جدید عملیات های تروریستی در ایالت بلوچستان ابراز نگرانی کردند.
رئیس کمیته از دو عملیات تروریستی طی سه روز گذشته و جان باختن تعدادی از افراد بیگناه دراثر این سوانح خبر داد و بیان داشت: دولت نباید این موج تروریستی را نادیده بگیرد، مجددا بر روی اقدام ملی تمرکز کرده و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. قطع به یقین دشمنان در اهداف شومشان شکست خواهند خورد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

ارسال نظر

 
1