خبر فوری

 
مجازات حبس و جزای نقدی دو تن از عناصر تروریستی لشکر طیبه در دادگاه مبارزه با تروریسم لاهور
کد خبر :95043824

17:53 1399/04/29


برچسب ها : تروریست, تروریسم, حافظ سعید, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, لاهور, لشکر طیبه,

دادگاه شماره 3 مبارزه با تروریسم لاهور طی بررسی پرونده های دو تن از عناصر تروریستی لشکر طیبه به اسم لقمان شاه و مسعود الرحمن هرکدام را محکوم به 15 سال حبس و جزای نقدی صد هزار روپیه کرده است.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دادگاه شماره 3 مبارزه با تروریسم لاهور طی بررسی پرونده های دو تن از عناصر تروریستی لشکر طیبه به اسم لقمان شاه و مسعود الرحمن به جرم تامین مالی تروریسم و ساخت و ساز املاک شخصی بوسیله این ثروت، هرکدام را مقصر شناخته و محکوم به 15 سال حبس و جزای نقدی صد هزار روپیه کرده است. دو تن سال گذشته توسط نیروی مبارزه با تروریسم پنجاب دستگیر شده و دو پرونده مختلف بر محور تروریسم علیه هرکدام ثبت شده بود.

براساس جزئیات این دادگاه، هر شخص بر اساس ماده اف11 قانون محکوم به یک سال حبس، ماده ان 11 پنج سال حبس، ماده آی 11 جزای نقدی 50 هزار روپیه، ماده ان 11 حبس پنج سال، ماده اچ 11 جزای نقدی 50 هزار روپیه، ماده ان 11 پنج سال حبس و ماده جی 11 پنجاه هزار روپیه، محکوم شدند.

گفتنی است دو متهم در زمینه جمع آوری پول برای تامین مالی تروریسم، سپس خرید اموال از طریق این ثروت و کمک به تروریسم از طریق سود امول کسب شده مقصر شناخته شدند.

از طرفی سخنگوی دادگاه مبارزه با تروریسم با مهم عنوان کردن این تصمیم، آن را در مسیر کاهش عملیات عناصر تروریستی مفید دانست. ناگفته نماند گفته می شود جماعت الدعوه شاخه ای از لشکر طیبه بوده و بوسیله این لشکر بوجود آمده است. دو گروه تروریستی از سوی سازمان ملل در فهرست تروریسم قرار گرفته و تحریم هایی علیه آنان اعمال شده است. لازم به ذکر است حافظ محمد سعید رهبر دو گروه تروریستی نیز در حال حاضر درپی مجازات تحت پرونده های مختلف، در زندان است.

ارسال نظر

 
1