خبر فوری

 
 
متوقف شدن فعالیت فرودگاه های پاکستان به علت تنش میان پاکستان و هند
کد خبر :848775598

11:56 1397/12/08


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و هند, فرودگاه,

پس از افزایش تنش ها و شعله ور شدن آتش جنگ میان پاکستان و هند، فعالیت تمامی فرودگاه های منطقه متعلق به پاکستان متوقف گردید.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، پس از افزایش تنش ها و شعله ور شدن آتش جنگ میان پاکستان و هند، فعالیت تمامی فرودگاه های منطقه متعلق به پاکستان متوقف گردید.

بر اساس این گزارش فرودگاه های اسلام آباد، لاهور، پیشاور، ملتان، فیصل آباد و سیالکوت تا اطلاع ثانوی تعطیل و تمامی پروازها از مبدا/به مقصد این فرودگاه ها لغو گردیده است.

طبق گفته مدیر فرودگاه بین المللی علامه اقبال لاهور، پرواز گوانگژو-لاهور به علت وضعیت منطقه به مبدا بازگردانده شد و تمامی پروازهای داخلی و خارجی نیز تا اطلاع ثانوی لغو گردیده است.

لازم بذکر است پس از ورود جنگنده های هند به حریم هوایی پاکستان در روز گذشته، صبح امروز نیز تعداد 2 فروند جنگنده نیروی هوایی هند وارد آسمان پاکستان شدند که با اقدام به هنگام نیروی پدافند هوایی پاکستان، هر دو فروند مذکور منهدم گردیدند.

طبق گفته مسئول بخش روابط عمومی ارتش پاکستان، یک خلبان این جنگنده ها کشته شده و یک نفر دیگر نیز توسط نیروهای مرزبانی بازداشت شده است.

ارسال نظر

 
1