خبر فوری

 
 
مادر شهید عابدی خواهان اجرای عدالت از رئیس دادگستری
کد خبر :1867234077

21:59 1398/01/19


برچسب ها : پاکستان, سند, علی رضا عابدی, کراچی,

مادر شهید علی رضا عابدی در نشست خبری در باشگاه خبرنگاران کراچی از تیم بازرسی پرونده شهید علی رضا عابدی ابراز نارضایتی کرده و از رئیس دادگستری پاکستان خواهان اجرای عدالت شد.


 

به گزارش راز نیوز، مادر شهید علی رضا عابدی در نشست خبری در باشگاه خبرنگاران کراچی از تیم بازرسی پرونده شهید علی رضا عابدی ابراز نارضایتی کرده و از رئیس دادگستری پاکستان خواهان اجرای عدالت شد.

وی در ادامه افزود سازمان مبارزه با تروریسم سخنان شاهدان عینی حادثه را نادیده گرفته است. همچنین حق اعتراف به متهمان دستگیر شده مقابل قاضی داده نشده است، به همین دلیل از تیم بازرسی در مورد پرونده علی رضا عابدی امیدی به اجرای عدالت نداریم.

وی در ادامه از رئیس دادگستری پاکستان خواهان تشکیل یک تیم جدید در رابطه با بازرسی این پرونده شد.

لازم به ذکر است 4 دی 1397 افراد مسلح به علی رضا عابدی حمله کردند که در نتیجه این حمله علی رضا عابدی به شهادت رسید. پس از آن پلیس اعلام کرد که 4 تن از افرادی را که در قتل علی رضا عابدی دست داشتند را دستگیر کرده است. اما این درحالی است که طبق گزارشات به دست رسیده در این زمینه، نیروهای پلیس تاکنون نتوانسته اند مظنونین اصلی را دستگیر کنند و در عوض آن 4 فردی که با این پرونده مرتبط نبوده اند را دستگیر و به عنوان قاتلان شهید عابدی معرفی کرده اند . گفته می شود که سازمان های اطلاعاتی پاکستان این حمله را انجام داده اند .

درحالی که تاکنون متهمان حمله به شهید عابدی دستگیر نشده اند، سازمان های اطلاعاتی پاکستان با شروع موج جدیدی برخلاف جامعه شیعه، در حال ربودن افراد بیگناه شیعه در پاکستان هستند.

ارسال نظر

 
1