خبر فوری

 
لیاقت بلوچ: درحالیکه آمریکا، انگلیس، هند و اسرائیل علیه پاکستان متحد شده اند، اما پاکستان دچار اختلافات شده است
کد خبر :845001462

21:23 1399/07/13


برچسب ها : اپوزیسیون, جماعت اسلامی پاکستان, دموکراتیک, عمران خان, لیاقت بلوچ, نخست وزیر پاکستان, هیئت حاکمه,

لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی و رئیس امور انتخابات سیاسی ملی، در بیانی ابراز داشت، درحالیکه آمریکا، انگلیس، هند و اسرائیل علیه پاکستان متحد شده اند، اما پاکستان دچار اختلافات شده است.


ملتان: به گزارش راز نیوز| لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی و رئیس امور انتخابات سیاسی ملی، در بیانی ابراز داشت که تنها در حد سخن دولت و هیئت حاکمه پاکستان متحد هستند و هر حمایت مشروع یا نامشروع نهاد های امنیتی از دولت مردمی یا دموکراتیک، آن را مشروع نمی کند. اوضاع رو به وخامت است، بیشترین حملات علیه هیئت حاکمه نظامی صورت می گیرد که این برای امنیت ملی خطرناک است، اقدامات هیئت حاکمه در رابطه با انتخابات 2018 شکسته خورده است. انتظارات از عمران خان ناکام مانده است. باید در سطح ملی توافق شود تا به مردم سیستم دولت محلی و انتخابات قدرتمند داده شود و سیستم انتخاباتی شفاف و بی طرف تشکیل شود. بیش از این نمی توان دخالت هیئت حاکمه در انتخابات و جمهوری را پذیرفت، درصورتی که این تفکر حفظ شود، ویرانی بیشتری به همراه خواهد داشت.

لیاقت بلوچ در ادامه با تاکید بر این موضوع که وضعیت کشور رو به وخامت است، خاطر نشان کرد که تنش و تلاطم بین سیاست، دولت و نهاد های امنیتی موجب افزایش خطرات علیه امنیت ملی، سیستم پارلمانی دموکراتیک، موضوع کشمیر، سی پیک و توانایی هسته ای می شود. ایالات متحده، انگلیس، هند و اسرائیل علیه پاکستان متحد هستند درحالیکه پاکستان دچار اختلافات و گسستگی شده است. همه ذینفعان در مورد اولویت های ملی باید توافق ملی ایجاد کنند، که عمران خان نخست وزیر سهم بیشتری در این مسئولیت بزرگ را دارد.

وی اظهار داشت که همواره دولت ها علیه اپوزیسیون مسیر ظلم، غیر قانونی و غیر شرعی را انتخاب می کنند که این خود باعث رسوایی تفکر دیکتاتوری است. احزاب اپوزیسیون در نشست مشترک احزاب APC خودشان اهدافی به مراتب بیشتر از کوه هیمالیا تعیین کردند که اکنون عمل به این دستور العمل نیز وظیفه آنها است. وی ابراز داشت که جماعت اسلامی به مقاومت خود برای مشکلات مردم و علیه سیستم غیر قانونی ادامه خواهد داد. جماعت اسلامی مردم مظلوم کشمیر و پاکستان را به حال خود رها نخواهد کرد.

ارسال نظر

 
1