خبر فوری

 
لغو ناگهانی سفر هیئت پارلمانی پاکستان به افغانستان درپی عدم صدور مجوز برای فرود در فرودگاه کابل
کد خبر :694661642

16:15 1400/01/19


برچسب ها : اسد قیصر, افغانستان, پاکستان, پاکستان و افغانستان, رئیس مجلس ملی, فرودگاه, هیئت پارلمانی, کابل,

سفر اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان که در صدر هیئتی پارلمانی طی سفری چند روزه عازم کابل شده بود، به دلیل مسائل امنیتی لغو شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان که در صدر هیئتی پارلمانی طی سفری چند روزه عازم کابل شده بود، به دلیل عدم صدور مجوز فرود به هواپیما حامل مقامات پارلمانی پاکستان توسط فرودگاه کابل به دلیل مسائل امنیتی، این سفر لغو شده است.

براساس گزارش، این هیئت شامل اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان، محمد صادق خان نماینده خصوصی پاکستان برای افغانستان، غلام مصطفی عضو مجلس ،ساجد خان، رانا تنویر، گل داد خان، شیخ یعقوب و شاندانه گلزار بود. هیئت قرار بود از امروز 19 فروردین تا 22 فروردین در افغانستان با دستور کار دیدار با رئیس جمهور، وزیر امور خارجه رئیس پارلمان افغانستان، گفتگو برای ارتقاء تجارت میان دو کشور، ایجاد فرصت های اقتصادی برای شهروندان مرزی دو کشور،  حضور داشته باشد.

گفتنی است از چند روز گذشته مسیر های اصلی کابل با پرچم های دو کشور پاکستان و افغانستان و تصاویر مقامات تزئین شده بودند که ناگهان این سفر لغو شد.

محمد صادق نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان ضمن تایید این خبر اظهار داشت که قبل از فرود هواپیما در فرودگاه کابل برج کنترل از عدم جواز برای فرود به دلیل مسائل امنیتی اطلاع داد. وی افزود: تاریخ جدید این سفر پس از مشورت اعلام می شود.  

گفتنی است اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان ضمن ابراز اطمینان به همتای افغان خود اظهار داشت که به محض بهبود وضعیت امنیتی به افغانستان سفر خواهم کرد.

ارسال نظر

 
1