خبر فوری

 
قمر جاوید باجوا: پاکستان برای روابط خود با تاجیکستان اهمیت زیادی قائل است
کد خبر :1251230625

20:00 1400/04/23


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و تاجیکستان, دیدار, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, وزیر دفاع تاجیکستان,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در روز چهارشنبه با سرهنگ ژنرال شیر علی مرزو وزیر دفاع تاجیکستان در شورای امنیت اسلامی پاکستان، ملاقات کرد.


اسلام آباد : به گزارش را نیوز | ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در روز چهارشنبه با سرهنگ ژنرال شیر علی مرزو وزیر دفاع تاجیکستان در شورای امنیت اسلامی پاکستان، ملاقات کرد.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه متقابل ، وضعیت کلی منطقه ، از جمله تحولات اخیر در افغانستان ، به ویژه اوضاع مرزی تاجیکستان و افغانستان و ارتقا بیشتر همکاری های دفاعی میان دو کشور پاکستان و تاجیکستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان: در این دیدار، فرمانده ارتش پاکستان گفت: پاکستان روابط برادرانه خود با تاجیکستان را که بر اساس ایمان، فرهنگ و هماهنگی مشترک در مورد همه موضوعات مهم از جمله صلح ، امنیت و ثبات منطقه ای است را حفظ خواهد کرد.

همچنین ژنرال قمر جاوید باجوا تلاش های هماهنگی منطقه ای تاجیکستان و به ویژه روند دستیابی و پیگیری این هدف را از طریق پاکستان ستود.

وزیر دفاع تاجیکستان نیز از نقش مثبت پاکستان در صلح و ثبات منطقه ای، به ویژه در روند صلح افغانستان تمجید کرده و متعهد شد که برای همکاری بهتر بین دو کشور تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1