خبر فوری

 
قریشی: پاکستان آماده میانجیگری برای حل صلح آمیز تنش میان ایران و آمریکاست
کد خبر :1955152146

15:01 1398/10/27


برچسب ها : ایران و آمریکا, پاکستان و آمریکا, پنتاگون, جان رود, شاه محمود قریشی, معاون وزیر دفاع آمریکا, وزیر خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به تنش میان ایران و آمریکا از آمادگی اسلام آباد برای میانجیگری در جهت حل صلح آمیز این تنش ها خبر داد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به تنش میان ایران و آمریکا از آمادگی اسلام آباد برای میانجیگری در جهت حل صلح آمیز این تنش ها خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با جان رود معاون وزیر دفاع ایالات متحده در واشنگتن با بیان اینکه پاکستان نگران افزایش احتمالات در خصوص امکان گسترش بی ثباتی در کشور همسایه خود است، بر پایان تنش ها در منطقه از طریق گفتگو و مذاکره تاکید کرد.

وی در ادامه با گفتگو در خصوص ابعاد مختلف همکاری های پاکستان و آمریکا اظهار داشت: همکاری های دفاعی و امنیتی میان دو کشور بخشی از همکاری های دو جانبه میان اسلام آباد و واشنگتن است.

قریشی با اشاره به از سرگیری برنامه آموزش نظامی بین المللی نیروهای پاکستانی توسط آمریکا آن را بسیار حائز اهمیت و گامی مثبت در جهت آغاز مجدد همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور دانست.

 

ارسال نظر

 
1