خبر فوری

 
 
قریشی: هند به دنبال ایجاد بی ثباتی در پاکستان و افغانستان است
کد خبر :474659694

14:46 1399/02/31


برچسب ها : پاکستان و هند, دولت هند, شاه محمود قریشی, صلح افغانستان, گروه های آزادی خواه بلوچ, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنانی ابراز داشت: هند به دنبال ایجاد بی ثباتی در پاکستان و افغانستان است و هیچگاه نمی خواهد امنیت در این دو کشور پابرجا شود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنانی ابراز داشت: هند به دنبال ایجاد بی ثباتی در پاکستان و افغانستان است و هیچگاه نمی خواهد امنیت در این دو کشور پابرجا شود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به حمله گروه های جدایی طلب بلوچ به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان اظهار داشت: هند توطئه های مختلفی را در بلوچستان طراحی و پشتیبانی نموده و پیش از این نیز در گسترش تروریسم در بلوچستان نقش داشته است.

وی افزود: من در حال تهیه نامه جهت ارسال به رئیس جدید شورای امنیت برای آگاه سازی وی از وضعیت جدید ایجاد شده در بلوچستان هستم و به وی گوشزد خواهم کرد که هند در تلاش برای آغاز «عملیات پرچم دروغین» در بلوچستان است.

شاه محمود قریشی تصریح کرد: هند به دنبال پیاده سازی سناریوی «عملیات پرچم دروغین» در بلوچستان است، دولت دهلی نو هیچگاه خواستار ایجاد صلح و امنیت در افغانستان و پاکستان نبوده است.

وی ادامه داد: جهان از جنایات دولت هند در منطقه کشمیر اشغالی به خوبی آگاه است و جامعه جهانی باید هرچه فوری برای متوقف نمودن جنایات ارتش هند گام بردارد.

 

ارسال نظر

 
1