خبر فوری

 
قریشی: شرکت های قطری می توانند از فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری در پاکستان بهره مند شوند
کد خبر :1302414288

13:22 1400/03/12


برچسب ها : پاکستان و قطر, شاه محمود قریشی, هیئت قطر, وزیر امور خارجه پاکستان,

هیئت 11 نفره قطر به رهبری شیخ علی عبدالله الثانی رئیس گروه تکافل پاکستان و قطر و از اعضای خاندان سلطنتی حاکم قطر با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت 11 نفره قطر به رهبری شیخ علی عبدالله الثانی رئیس گروه تکافل پاکستان و قطر و از اعضای خاندان سلطنتی حاکم قطر با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با بیان اینکه شرکت های قطری به همراه بخش های سازندگی، فناوری اطلاعات، توسعه زیر ساخت ها، بانکی و گردشگری می توانند در سایر بخش ها نیز سرمایه گذاری کرده و از این فرصت طلایی بهره مند شوند، افزود: روابط عمیق برادرانه بر مبنای ارزش های مشترک مذهبی و فرهنگی میان دو کشور پاکستان و قطر وجود دارد و پاکستان خواستار تقویت تعاملات دوجانبه به ویژه امور اقتصادی با قطر است.

وی افزود: دولت پاکستان متمرکز بر اولویت های اقتصادی است. پاکستان یک بازار نوظهور با وسعت جمعیتی 220 میلیون نفری است که دارای ظرفیت بالای سرمایه گذاری است. ما برای سرمایه های خارجی به همراه روادید گروه A، دیگر تسهیلات را نیز فراهم می کنیم.

شیخ علی در این بین ضمن معرفی گروه تکافل پاکستان-قطر، از فعالیت های جاری تجاری در پاکستان آگاه کرد و گفت: گروه تکافل مصمم برای سرمایه گذاری بیشتر در پاکستان است.

ارسال نظر

 
1