خبر فوری

 
قریشی: در صورت ارائه شواهد از سوی هند، آماده همکاری برای تحقیقات در زمینه انفجار کشمیر هستیم
کد خبر :1319192751

14:55 1397/11/27


برچسب ها : ارتش هند, پاکستان, پلوامه, شاه محمود قریشی, کشمیر,

با اتهام زنی های بی اساس نه در گذشته نتیجه ای حاصل گردیده است و نه حاصل خواهد شد و در صورتی که هند شواهد و اسنادی در این خصوص دارد پاکستان آماده همکاری برای انجام تحقیقات خواهد بود.


 

مونیخ: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به ادعاهای مقامات هند مبنی بر نقش پاکستان در انفجار تروریستی پلوامه واقع در کشمیر اظهار داشت: با اتهام زنی های بی اساس نه در گذشته نتیجه ای حاصل گردیده است و نه حاصل خواهد شد و در صورتی که هند شواهد و اسنادی در این خصوص دارد پاکستان آماده همکاری برای انجام تحقیقات خواهد بود.

شاه محمود قریشی  درگفتگو با رادیو آمریکا گفت: در حادثه تروریستی پلوامه خسارت جانی بسیاری وارد شد و در این حادثه تاسف برانگیز جان بسیاری هدر گردید.

وی افزود: در حادثه تروریستی پلوامه، هند بدون هیچگونه تحقیقات واکنش نشان داد و هند در گذشته نیز به اتهام زنی علیه پاکستان پرداخته است، با اتهام زنی های بی اساس نه در گذشته نتیجه ای حاصل گردیده است و نه حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: منزوی نمودن پاکستان در سطح دیپلماتیک و جهانی، تفکر پوچ دولت هند است و دولت هند در گذشته نیز قادر به منزوی کردن پاکستان در سطح جهانی نبوده است و با شکست مواجه شده است.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: هند باید بنگرد علل نارضایتی مردم کشمیر چیست؟ پاکستان نمیتواند هزاران تن از زنان کشمیر را به داخل خیابان ها بکشاند، آیا پاکستان مسئول بلند شدن اجساد بر روی دوش مردم کشمیر است؟  مردم منطقه کشمیر با رضایت خود به اعتراض در خیابان ها میپردازند، هند با سیاست ها و اقدامات خود در حال از دست دادن کشمیر است.

لازم بذکر است بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در داخل خودرویی واقع در منطقه پلوامه واقع در کشمیر هند 40 تن از نیروهای پلیس جان باختند که واکنش شدید مقامات و مردم هند را برانگیخته است.

ارسال نظر

 
1