خبر فوری

 
 
قریشی در دیدار با نماینده برنامه توسعه سازمان ملل: توسعه پایدار و ریشه کن نمودن فقر از اولویت های اصلی دولت اسلام آباد است
کد خبر :1800188218

12:20 1400/01/13


برچسب ها : اقتصاد پاکستان, برنامه توسعه سازمان ملل متحد, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کنوت اوست بی نماینده دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد در پاکستان ابراز داشت: ریشه کن نمودن فقر و دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی از جمله اولویت های اصلی دولت ماست.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با کنوت اوست بی نماینده دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد در پاکستان ابراز داشت: ریشه کن نمودن فقر و دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی از جمله اولویت های اصلی دولت ماست.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کنوت اوست بی نماینده دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد در پاکستان روز جمعه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه، موضوعات منطقه ای و بین المللی و مسائل مختلف مربوط به توسعه اقتصادی پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار انتصاب «کنوت اوست بی» به عنوان نماینده دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد را به وی تبریک گفت و از نقش مثبت و موثر دفتر برنامه توسعه سازمان ملل در پاکستان تمجید نمود، وی گفت: پاکستان و برنامه توسعه سازمان ملل از چندین سال گذشته به منظور دستیابی به اهداف مشترک در حال همکاری هستند.

شاه محمود قریشی اظهار داشت: ریشه کن نمودن فقر و دستیابی به توسعه پایدار از نخستین اولویت های دولت ماست، پاکستان در حال حاضر مسئولیت ریاست شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد را بر عهده دارد، پاکستان همواره نقش فعالی در زمینه مباحث توسعه ای در بسترهای بین المللی داشته است.

وی در ادامه اظهارات خود از نقش و حمایت های دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای دستیابی پاکستان به اهداف توسعه 2030 و مقابله با چالش های تغییرات اقلیمی و آب و هوایی تمجید نمود.

کنوت اوست بی نماینده دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد در پاکستان نیز در این دیدار با تقدیر از اظهارات وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به حمایت همه جانبه دفتر برنامه توسعه سازمان ملل برای دستیابی پاکستان به اهداف مشترک توسعه ای اطمینان بخشی نمود.

ارسال نظر

 
1