خبر فوری

 
 
قریشی در دیدار با خلیل زاد بر تداوم حمایت اسلام آباد از راهکار سیاسی مسئله افغانستان تاکید نمود
کد خبر :1420903139

11:50 1400/04/26


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, روند صلح افغانستان, زلمی خلیل زاد, شاه محمود قریشی, مذاکرات صلح افغانستان, نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با زلمی خلیل زاد در تاشکند بر تداوم حمایت اسلام آباد از مذاکرات جامع و مورد پذیرش افغان ها برای حل سیاسی مسئله افغانستان تاکید نمود.


تاشکند: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با زلمی خلیل زاد در تاشکند بر تداوم حمایت اسلام آباد از مذاکرات جامع و مورد پذیرش افغان ها برای حل سیاسی مسئله افغانستان تاکید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه اجلاس بین المللی "آسیای میانه و جنوبی؛ اتصال منطقه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها" با زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مشترک مورد علاقه دوجانبه و اوضاع دگرگون افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان معتقد است برپایی صلح و ثبات در افغانستان لازمه اساسی برای توسعه اقتصادی و گسترش روابط منطقه ای است.

وی افزود: پاکستان به ایفای نقش صادقانه خود در زمینه برپایی ثبات در افغانستان ادامه خواهد داد، مردم افغانستان باید خودشان در زمینه آینده کشورشان تصمیم بگیرند و اسلام آباد مصمم به تداوم حمایت از مذاکرات جامع و نتیجه بخش برای حل سیاسی مسئله افغانستان است.

ارسال نظر

 
1