خبر فوری

 
قریشی: خواهان کاهش سوء تفاهمات میان ایران و عربستان سعودی هستیم
کد خبر :1131197609

01:37 1398/03/12


برچسب ها : ایران, شاه محمود قریشی, عربستان سعودی, وزیر امور خارجه پاکستان,

عربستان سعودی همواره در مواقع حساس در کنار ما حضور داشته است و ما قدردان عربستان سعودی هستیم، اما با این وجود به دنبال افزایش سوء تفاهمات میان ایران و عربستان سعودی نیستیم.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنانی ابراز داشت: عربستان سعودی همواره در مواقع حساس در کنار ما حضور داشته است و ما قدردان عربستان سعودی هستیم، اما با این وجود به دنبال افزایش سوء تفاهمات میان ایران و عربستان سعودی نیستیم.

بر اساس جزئیات منتشر شده وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگو با برنامه پاکستان جدید شبکه خبری جیو اظهار داشت: ما قدردان همکاری های عربستان سعودی هستیم، عربستان در مشکلات پاکستان، در کنار ما حضور داشته است، اما با این وجود هیچگاه خواهان افزایش سوء تفاهمات میان ایران و عربستان نبوده ایم بلکه به دنبال کاهش این سوء تفاهمات هستیم، با استفاده از روش های دیپلماتیک و گفتگو می توان سوء تفاهمات پیش آمده میان دو کشور را رفع نمود.

وی افزود: عربستان سعودی معقتد است که پشت پرده حملات اخیر به نفتکش های عربستانی، پای ایران وجود دارد، در حالی که ایران آن را انکار می کند، حقیقت ماجرا تنها از طریق تحقیقات واضح خواهد گردید و اظهارات پیش از تحقیقات تنها شبهه ای بیش نیست.

ارسال نظر

 
1