خبر فوری

 
 
قرق شهر سیلچار ایالت آسام به دلیل یورش عناصر افراط گرای هندو به مسلمانان
کد خبر :847727415

16:36 1399/05/14


برچسب ها : آسام, سلیچار,

درگیری میان مسلمانان و افراط گرایان هندو در روز عید قربان با حمله افراط گرایان هندو بوسیله پرتاب سنگ به مسلمانان، موجب اعمال محدودیت رفت و آمد و حضور با تعداد بالای نیروهای پلیس و دسته های نیمه نظامی در منطقه شده است.


گوآهاتی: به گزارش راز نیوز| درپی آغاز تنش میان مسلمانان و افراط گرایان هندو در شهر سیلچار ایالت آسام واقع در جنوب شرقی گوآهاتی در روز عید قربان با حمله افراط گرایان هندو بوسیله پرتاب سنگ به مسلمانان، به تدریج افزایش یافته و موجب اعمال محدودیت رفت و آمد و حضور با تعداد بالای نیروهای پلیس و دسته های نیمه نظامی در منطقه شده است. براساس اظهارات افسر پلیس، با آغاز درگیری میان دو گروه مذهبی در منطقه گونیوالا ی سلیچار، به دلیل افزایش این درگیری، نیروی پلیس آسام، سی آر پی اف و دیگر دسته های نظامی با حضور در محل و قرق کردن منطقه، امنیت را بازگرداندند. همچنین تعدای از افراد نیز دستگیر شده اند.

گفتنی است مسلمانان آسام همواره از سوی عناصر خشونت طلب و افراط گرا هدف حملات قرار می گیرند و قبل از این نیز درگیری های شدیدی در این منطقه رخ داده است که طی آن عناصر خشونت طلب، مسلمانان را به فجیع ترین وضع ممکن به قتل رسانده اند. براساس اظهارات تحلیلگران، احتمال وقوع حوادث ناخوشایند طی این درگیری وجود دارد و به همین دلیل منطقه قرق شده است. از طرفی به دلیل حکومت بی جی پی در آسام، احتمال ظاهر کردن حقایق نیز کم است.  

ارسال نظر

 
1