خبر فوری

 
 
قدیر بلوچ فعال مدنی: افراد ربوده شده با تحویل به دایره مبارزه با تروریسم در عملیات های ساختگی به قتل می رسند
کد خبر :542684039

13:04 1400/04/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, ماما قدیر بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

قدیر بلوچ از فعالان مدنی بلوچ و نائب رئیس انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ گفت: سازمان های اطلاعاتی پاکستان با تحویل دادن افراد ربوده شده بلوچ به دایره مبارزه با تروریسم، آنها را در یک عملیات ساختگی و دروغین به قتل می رسانند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| قدیر بلوچ از فعالان مدنی بلوچ و نائب رئیس انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ گفت: سازمان های اطلاعاتی پاکستان با تحویل دادن افراد ربوده شده بلوچ به دایره مبارزه با تروریسم، آنها را در یک عملیات ساختگی و دروغین به قتل می رسانند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، قدیر بلوچ نائب رئیس انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ در جمع تحصن اعضای خانواده افراد ربوده شده بلوچ که 4353 روز از آغاز آن می گذرد طی سخنانی ابراز داشت: زمانی که جنگ میان ظالم و مظلوم آغاز می شود، ظالم دچار تزلزل شده و اقدام به سرگوب مردم بی گناه می کند و آنها را مورد سب و شتم قرار می دهد، همان کسانی که پیش از این دم از انسانیت می زدند اکنون به ظلم و جنایت علیه مردم بی گناه و مظلوم روی آورده اند، اما این تلاش ها هیچگاه مردم مظلوم را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

وی افزود: قدرت های ظالم و جنایتکار با ربودن مردم عادی بلوچ آنها را در زندان ها مورد اذیت قرار می دهند یا آنچه که اخیراً آغاز شده است، آنها را تحویل دایره مبارزه با تروریسم پلیس داده و در یک عملیات ساختگی و دروغین هدف قرار می دهند، واقعه اخیر در منطقه ماروار نمونه ای از این اقدام سازمان های امنیتی پاکستان است.

این فعال مدنی بلوچ خاطرنشان کرد: قدرت های استعماری خونخوار و جنایتکار هستند، هیچ کس برای آنها اهمیتی ندارد، آنها برای خونریزی توسط استکبار و امپریالیسم پرورش یافته اند و برای نابود نمودن ملت مظلوم آنها را بی رحمانه به قتل می رسانند.

وی تصریح کرد: قدرت های استعماری پاکستان از 70 سال گذشته تاکنون نوجوانان، مادران، خواهران و بزرگان بلوچ را به شهادت رسانده اند، اگر نوجوانان ما اینگونه سکوت اختیار نمایند و دشمن را برای انجام مقاصد شومشان آزاد بگذارند، دیر نیست که روزی فرا رسد که هیچکدام از ما زنده نباشیم.

ارسال نظر

 
1