خبر فوری

 
 
قدردانی شهباز شریف از سپرده گذاری 2 میلیارد دلاری عربستان در بانک دولتی پاکستان
کد خبر :1501214327

20:07 1402/04/20


برچسب ها : اسلام آباد, بانک ملی پاکستان, پاکستان و شورای همکاری خلیج فارس, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نواف بن سعید المالکی,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری، میزبان نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد بود.


 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری، میزبان نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد بود.

وی ضمن استقبال از سفیر عربستان سعودی، از نقش این کشور در انعقاد توافق میان پاکستان و صندوق بین المللی پول همچنین حمایت های بی دریغ آن از مردم و دولت پاکستان در روزهای سخت و دشوار نهایت تشکر و قدرانی را بجا آورد.

وی همچنین سپرده گذاری 2 میلیارد دلاری پادشاه و ولی عهد عربستان سعودی در بانک دولتی پاکستان را قابل تقدیر و ستایش خواند و نواف بن سعید المالکی را از ایجاد یک شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه برای سرمایه گذاران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از جمله عربستان سعودی مطلع ساخت.

محمد شهباز شریف همچنین بر لزوم توسعه روابط و همکاری میان پاکستان و عربستان سعودی به ویژه در زمینه های فناوری اطلاعات، انرژی، زیرساخت ها و نیروی کار تاکید و پافشاری کرد.

در همین حال، سفیر عربستان سعودی ضمن ابراز خرسندی از وضعیت کنونی روابط دوجانبه میان دو کشور، بیان کرد: روابط صمیمانه و برادرانه پاکستان و عربستان سعودی بر اساس ارزش ها و همکاری های مشترک همچنین اعتماد و درک متقابل می باشد.

محمد شهباز شریف در پایان این دیدار بیان کرد: پاکستان مشتاقانه منتظر میزبانی پادشاه و ولی عهد عربستان سعودی در این سرزمین می باشد.

ارسال نظر

 
1