خبر فوری

 
قدردانی سفارت فلسطین در اسلام آباد از مواضع قاطع عمران خان علیه رژیم صهیونیستی
کد خبر :632375859

16:29 1399/05/30


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, پاکستان و فلسطین, رژیم صهیونیستی, سفارت فلسطین, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

سفارت فلسطین در اسلام آباد از مواضع قاطع نخست وزیر پاکستان در محکومیت برقراری روابط با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفارت فلسطین در اسلام آباد از مواضع قاطع نخست وزیر پاکستان در محکومیت برقراری روابط با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بخش روابط عمومی سفارت فلسطین در اسلام آباد با انتشار بیانیه ای حمایت نخست وزیر پاکستان از آرمان های فلسطین را قابل تحسین عنوان و از مواضع قاطع وی در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین قدردانی نمود.

در این بیانیه آمده است: مردم فلسطین پاکستان را به عنوان خانه دوم خود تصور می کنند و مردم این کشور را برادران عزیز خود می دانند، کسانی که در هر بستر و جایگاهی از فلسطین و آرمان های آن حمایت کردند.

لازم به ذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان روز گذشته در واکنش به توافقنامه امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی طی سخنانی صریح موضع رسمی دولت پاکستان را اعلام نمود و گفت: ما تا زمانی مردم فلسطین به حقوق خود دست نیابند، هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت.

وی در مصاحبه با برنامه تلویزیونی شبکه خبری دنیا نیوز در جریان تشریح عملکرد دو ساله دولت خود درباره به رسمیت شناختن اسرائیل ابراز داشت: «اگر حق مردم فلسطین داده شود ما نیز اسرائیل را به رسمیت خواهیم شناخت».

وی افزود: در صورتی که ما اسرائیل را به رسمیت بشناسیم باید از مسئله کشمیر عقب نشینی کنیم زیرا این دو مسئله همانند یکدیگر هستند.

ارسال نظر

 
1