خبر فوری

 
 
قتل یکی از روسای قبیله ای در جمرود
کد خبر :461785034

15:18 1398/11/06


برچسب ها : پاکستان, پلیس, قبیله, قتل,

ولایت شاه منیا خیل از رهبران قبیله ای منطقه جمرود، پس از ربوده شدن به طور فجیعی به قتل رسیده و جسد وی نیز به آتش کشیده شده است.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| ولایت شاه منیا خیل از رهبران قبیله ای منطقه جمرود، پس از ربوده شدن به طور فجیعی به قتل رسیده و جسد وی نیز به آتش کشیده شده است.

طبق گزارش پلیس، نامبرده سه روز قبل، از منطقه توده میل ربوده شده بود و جسد سوزانده شده او روز شنبه در منطقه لالاکنداو چک از توابع جمرود کشف شده است. اکبر آفریدی رئیس پلیس منطقه جمرود به همراه تعداد نیروی بالا با حضور در محل کشف جسد، جسد رهبر قبیله را برای تحقیقات بیشتر به بیمارستان محلی انتقال داد.

از طرفی الف شاه نیز که توسط عناصر ناشناس ربوده شده بود، پس از خوراندن ماده مست کننده، جسد وی را در منطقه غندی از توابع جمرود رها کردند، اما پس از حضور نیروی پلیس و انتقال این فرد به بیمارستان، نامبرده جان خود را از دست داد.

گفتنی است تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است. همچنین طی 6 سال گذشته دست‌کم سه هزار تن از نمایندگان یا رهبران قبایل ایالت خیبر پختون خوا هدف چنین حملاتی قرار گرفته اند و تعداد زیادی نیز برای حفظ جان خود از مناطق قبایلی مجبور به فرار شده اند.

ارسال نظر

 
1