خبر فوری

 
 
قتل یک جاسوس و فرمانده جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان در شهرستان کیچ توسط بی ال اف
کد خبر :615858218

16:22 1401/12/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, قتل,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) در بیانیه ای مسئولیت قتل یک جاسوس ارتش پاکستان را در شهرستان کیچ بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) در بیانیه ای مسئولیت قتل یک جاسوس ارتش پاکستان را در شهرستان کیچ بر عهده گرفت.

وی افزود: شبه نظامیان بلوچ در تاریخ 18 اسفند (9 مارس) یک جاسوس ارتش پاکستان و فرمانده جوخه مرگ به نام پیرجان ملقب به پیرو فرزند میا داد را در منطقه سری کهن بخش تربت شهرستان کیچ به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی بیان کرد: پیرجان رهبری بسیاری از عملیات های نظامی در مناطق مختلف از جمله بلیده، هوشاپ، جوسک، آبسر و گورکوپ را بر عهده داشت، وی همچنین نقش خود را در ربودن افراد بلوچ و تحویل آنها به ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان، کشتار و شکنجه مردم و کودکان بی گناه بلوچ ایفا نموده است.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان خاطر نشان کرد: حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه ارتش پاکستان و سازمان های وابسته به آن تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1