خبر فوری

 
قتل پس از آزار جنسی کودک معصوم 3 ساله توسط فرد ناشناس شیطان صفت در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1972585668

15:04 1397/08/23


برچسب ها : آزار جنسی, پنجاب, شکر گر, کنزا, کنزه,

جسد کوچک و بی جان دختر معصوم 3 ساله به نام کنزه(کنزا) بنت بابر حسین که از دو روز گذشته ناپدید شده بود،در مزارع اطراف شهر شکر گر ایالت پنجاب پاکستان کشف گردیده است.


 

پنجاب:جسد کوچک و بی جان دختر معصوم 3 ساله به نام کنزه بنت بابر حسین که از دو روز گذشته ناپدید شده بود،در مزارع اطراف شهر شکر گر ایالت پنجاب پاکستان کشف گردیده است.

بر روی جسد این غنچه ناشکفته،آثار تجاوز و آزار جنسی مشاهده شده است.

تجاوز و آزار جنسی از سوی افراد شیطان صفت به موضوعی نگران کننده برای خانواده ها تبدیل گشته است و رعب و وحشت خاصی را در قلب های پدران و مادران پاکستانی به وجود آورده است تا مبادا خدای نکرده فرزند معصوم و نازنینشان طعمه گرگ صفتان به ظاهر انسان شود.

زینب 7 ساله ساکن شهر قصور ایالت پنجاب یکی دیگر از قربانیان وحشی گری انسان های شیطان صفت در پاکستان بود که در چهارم جنوری سال جاری پس از آزار جنسی و تجاوز به قتل رسید.

قاتل وی به نام عمران پس از انجام تحقیقات در 21 جنوری بازداشت شد و پس از اثبات جرم و ارائه مدارک مرتبط از سوی پلیس،در 17 فوریه به مجازات اعدام محکوم گردید.

عمران در اعترافات اولیه خود به قتل زینب 7 ساله اقرار نمود اما پس از انجام آزمایش های DNA مشخص گردید وی علاوه بر زینب،به هفت دختر معصوم دیگر نیز تجاوز نموده و پس از آن،آنها را به قتل رسانده است.

وی در تاریخ 17 اکتبر سال جاری به دار مجازات آویخته شد.

ارسال نظر

 
1