خبر فوری

 
 
قتل عضو جوخه مرگ دولتی توسط ارتش آزادی بخش بلوچ در خضدار
کد خبر :5353842

17:33 1401/03/11


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, پذیرش مسئولیت حمله, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, سخنگو ارتش آزادی بخش بلوچستان,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) در بیانیه ای مسئولیت حمله به یک عضو جوخه مرگ دولتی را در بخش خضدار بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) در بیانیه ای مسئولیت حمله به یک عضو جوخه مرگ دولتی را در بخش خضدار بر عهده گرفت و گفت: شبه نظامیان ما یک عنصر جوخه مرگ دولتی و ارتش پاکستان به نام علی اکبر سناری را در منطقه میجیوا کراس بخش خضدار به قتل رساندند.

وی افزود: علی اکبر ستاری به همراه نیروهای سپاه مرزی ارتش و جوخه مرگ در حمله دسامبر 2016 به عوامل ارتش آزادی بخش بلوچ در بخش قلات و کشتن یک عضو ارشد این سازمان به نام سلیمان بلوچ ملقب به علی نقش داشت.

وی همچنین در دستگیری و ربودن جوانان و تاجران جهت باج گیری از بخش خضدار به همراه ارتش پاکستان و سازمان های اطلاعاتی دست داشت.

ارتش آزادی بخش بلوچ روشنگر این موضع می باشد که به فعالان علیه جنبش ملی گرایی بلوچ هیچ گونه تمایز رنگ، نژاد یا ملیت داده نخواهد شد و سازمان BLA بار دیگر به متحدان نیروهای اشغالگر علیه جنبش ملی بلوچ هشدار می دهد تا از خیانت ملی خودداری کنند در غیر این صورت مورد هدف نیروهای ما قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1