خبر فوری

 
 
قتل دو عضو وابسته به تحریک طالبان در افغانستان
کد خبر :1684452765

10:28 1401/08/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, استان قندهار, استان ننگرهار, افراد ناشناس, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, قتل, هلاکت تروریست ها,

دو عضو وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان توسط عناصر ناشناس در افغانستان به هلاکت رسیدند.


کابل: به گزارش راز نیوز| دو عضو وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان توسط عناصر ناشناس در افغانستان به هلاکت رسیدند.

طبق اعلام منابع آگاه از افغانستان، افراد مسلح ناشناس طی عملیاتی در شهر قندهار یکی از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان و از اعضای سابق گروهک جماعت الاحرار به نام بسم‌الله معروف اسدالله و پهلوان را هدف قرار داده و وی را به هلاکت رساندند.

همچنین یک نیروی فراری از ارتش پاکستان که به عضویت گروهک تروریستی جماعت الاحرار درآمده بود پس از چند روز ناپدید بودن به قتل رسید.

به گفته منابع آگاه، مدثر اقبال عضو سابق ارتش پاکستان از اهالی شهر سیالکوت پس از فرار به گروهک تروریستی جماعت الاحرار پیوست. وی چند روز پیش توسط عناصر ناشناس از ولایت ننگرهار افغانستان ربوده شد و روز گذشته جسد ذبح شده وی در محل نامشخص در افغانستان یافت شد.

گفتنی است مدثر اقبال پس از خروج از ارتش پاکستان و پیوستن به گروهک جماعت الاحرار با انتشار ویدئویی مدعی شده بود ارتش پاکستان در حمله تروریستی سال 2014 به مدرسه‌ای در پیشاور که منجر به کشته شدن نزدیک به 150 دانش‌آموز بی‌گناه شد نقش داشت.

مدثر اقبال مدعی شد وی شخصاً در این عملیات ساختگی ارتش پاکستان حضور داشت.

ارسال نظر

 
1