خبر فوری

 
 
قتل جاسوس ارتش پاکستان در شهرستان پنجگور توسط عناصر جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :1784069791

19:27 1401/09/23


برچسب ها : پذیرش مسئولیت حمله, جاسوس, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, قتل,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت قتل یک جاسوس حکومتی در شهرستان پنجگور را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت قتل یک جاسوس حکومتی در شهرستان پنجگور را بر عهده گرفت.

وی در انتشار این بیانیه به شرح جزئیات این حمله پرداخت: شبه نظامیان بلوچ یک جاسوس حکومتی به نام محمد اسماعیل فرزند الله دته ساکن منطقه چاه پپلی بخش لودهران ایالت پنجاب را در خیابان کالج منطقه چتکان شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان به قتل رساندند.

وی افزود: محمد اسماعیل یکی از ماموران ارتش پاکستان بود که در قالب یک آرایشگر در مناطق مختلف ایالت بلوچستان از جمله پنجگور، گوادر و تربت فعالیت می کرد و همواره در تیررس شبه نظامیان قرار داشت که سرانجام در تاریخ 23 آذرماه (14 دسامبر) توسط عوامل جبهه آزادی بخش بلوچستان به قتل رسید.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: حمله به ارتش پاکستان عوامل آن تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1