خبر فوری

 
قاسم خان سوری: پاکستان صدای خود را در همه مجامع بین المللی علیه جنایات اسرائیل بلند می کند
کد خبر :1115901898

19:23 1400/02/29


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, دیدار سیاسی, سفیر فلسطین, قاسم خان سوری, ملاقات,

قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان امروز با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد دیدار و در خصوص وضعیت فلسطین به تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان امروز با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد دیدار و در خصوص وضعیت فلسطین به تبادل نظر پرداخت.

براساس گزارش، قاسم خان سوری در این بین ضمن ابراز نگرانی عمیق مردم و دولت پاکستان نسبت به وضعیت فعلی فلسطین، حملات مداوم هوایی اسرائیل علیه غزه را به شدت محکوم کرد و گفت: پاکستان به شدت این حملات را محکوم می کند. اموات مردم بیگناه فلسطین درپی تجاوزات اسرائیل باعث آزرده خاطر شدن دلهایمان شده است. پاکستان حملات علیه عبادت گذاران بیگناه فلسطینی و پایمال شدن حرمت مسجد الاقصی را محکوم می کند، پاکستان صدای خود را در همه مجامع بین المللی علیه جنایات اسرائیل بلند می کند.

وی افزود: وزیر امور خارجه پاکستان پیش از این درخصوص واکنش جمعی ما با وزرای خارجه فلسطین، ترکیه، عربستان سعودی، مصر، چین، ایالات متحده و سودان گفتگو کرده و در نشست اضطراری وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی نیز شرکت و مسئله فلسطین را مطرح کرده است.

ارسال نظر

 
1