خبر فوری

 
 
قاسم خان سوری: پاکستان برای روابط برادرانه خود با قطر اهمیت بسزایی قائل است
کد خبر :475247300

14:54 1400/09/20


برچسب ها : استانبول, پاکستان و قطر, قاسم خان سوری, معاون رئیس مجلس ملی, کنفرانس,

قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان طی دیدار با معاون مجلس قطر در حاشیه شانزدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول، گفت: پاکستان برای روابط برادرانه خود با قطر اهمیت بسزایی قائل است.


استانبول: به گزارش راز نیوز| قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان طی دیدار با معاون مجلس قطر در حاشیه شانزدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول، با بیان اینکه پاکستان برای روابط برادرانه خود با قطر اهمیت بسزایی قائل است، و خواستار تقویت این مناسبات دوجانبه از طریق افزایش روابط اقتصادی و پارلمانی است، اظهار داشت: ضروری است تا روابط بین پارلمانی میان دو کشور را افزایش دهیم. نمایندگان مجالس دو کشور می توانند نقش مهمی در زمینه نزدیک تر کردن ملت های دو کشور ایفا کنند.

وی افزود: پاکستان نیروی متخصصی دارد که آنها می توانند در ایجاد زیرساخت ها و تامین امنیت جام جهانی که در قطر برگزار می شود، خدمات انجام دهند. سیاست های دوست سرمایه گذاری دولت فعلی پاکستان و سی پیک فرصت های سرمایه گذاری جدیدی را در این کشور ایجاد کرده است که می توانند به نفع سرمایه گذاران قطری باشند.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر قاسم خان سوری، سناتور رانا مقبول احمد و محمد سائرس سجاد قاضی سفیر پاکستان در ترکیه حضور داشتند.

دو طرف در زمینه های افزایش همکاری در بخش های اقتصادی، تجاری و دفاعی و پارلمانی تاکید و رایزنی کردند.

معاون مجلس قطر با بیان اینکه پاکستان کشور مهم جهان اسلام است و قطر برای روابط خود با این کشور اهمیت قائل است، گفت: با اظهارات شما در زمینه گسترش روابط میان دو کشور از طریق تقویت مناسبات پارلمانی موافق هستم. وی با ستودن تلاش های پاکستان در زمینه گسترش اتحاد بین امت اسلامی، همچنین خدمات پاکستانی های مقیم قطر را نیز مورد ستایش قرار داد.

ارسال نظر

 
1