خبر فوری

 
 
قاتل 4 کارمند زن یک سازمان غیر دولتی پاکستان به هلاکت رسید
کد خبر :1029746782

10:34 1399/12/06


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, سازمان غیر دولتی, عملیات های تروریستی, قتل های هدفمند, منطقه میر علی, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی, کشف مواد منفجره,

قاتل 4 کارمند زن یک سازمان غیر دولتی پاکستان در روستای ایپی واقع در منطقه میر علی وزیرستان شمالی توسط نیروهای امنیتی پاکستان در بازار میر علی به هلاکت رساندند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | قاتل 4 کارمند زن یک سازمان غیر دولتی پاکستان در روستای ایپی واقع در منطقه میر علی وزیرستان شمالی توسط نیروهای امنیتی پاکستان در بازار میر علی به هلاکت رساندند.

این تروریست یکی از فرماندهان تحریک طالبان پاکستان به نام حسن خان معروف به سجنا بود. نیروهای امنیتی پاکستان وی را در حالی که چادر به سر داشت در بازار میر علی هدف قرار دادند. از وسایل وی نارنجک و تعداد زیادی سلاح کشف شد.

لازم به ذکر است که این تروریست در سال 2013 در حمله به نیروهای امنیتی، پلیس و غیرنظامیان مناطق میر علی، شیراتاله و خیسور نقش داشت. شرکت در عملیات های تروریستی، حمله بوسیله نارنجک، قتل های هدفمند، اخاذی و آدم ربایی برای گرفتن باج از جمله جرایم این تروریست بود. وی همچنین افرادی را به تحریک طالبان پاکستان جذب کرده و به آن ها آموزش داده بود.

ارسال نظر

 
1