خبر فوری

 
 
قائم مقام سخنگوی مجلس ملی پاکستان: پاکستان و کره جنوبی روابط دیرینه دیپلماتیک و اقتصادی دارند
کد خبر :1300841019

10:43 1401/06/03


برچسب ها : پارلمان پاکستان, پاکستان و کره جنوبی, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, گروه دوستی پارلمانی پاکستان و کره جنوبی, مجلس ملی پاکستان,

لی هک یانگ موسس گروه دوستی پارلمانی پاکستان-کره جنوبی در پارلمان کره در صدر یک هیئت متشکل از نمایندگان پارلمان عصر روز چهارشنبه 2 شهریور با زاهد اکرم درانی قائم مقام سخنگوی مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| لی هک یانگ موسس گروه دوستی پارلمانی پاکستان-کره جنوبی در پارلمان کره در صدر یک هیئت متشکل از نمایندگان پارلمان عصر روز چهارشنبه 2 شهریور با زاهد اکرم درانی قائم مقام سخنگوی مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.

زاهد اکرم در این نشست با برجسته سازی روابط دیرینه دیپلماتیک و اقتصادی موجود میان دو کشور پاکستان-کره جنوبی، بر ضرورت گسترش روابط پارلمانی فیمابین تاکید کرد و گفت: اعضای پارلمان های دو کشور می توانند در تقویت و توسعه تعاملات دوجانبه نقش مهمی ایفا کنند.

وی طی گفتگو در مورد گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان دوطرف، اظهار داشت که فرصت های بیشماری جهت افزایش همکاری های دو طرفه در بخش های اقتصادی از جمله در زمینه های صنعت، تکنولوژی و انرژی وجود دارد که می توان از آنها برای افزایش رفاه و رشد دو کشور بهره مند شد.

قائم مقام پارلمان پاکستان ضمن دعوت از شرکت های سرمایه گذاری کره ای برای سرمایه گذاری در پاکستان، خاطر نشان ساخت که دولت فعلی پاکستان در حال ارائه سیاست های سرمایه پسند در این کشور می باشد که شرکت های کره ای می توانند از آن بهره مند شوند. وی با دعوت از اعضای پارلمان کره ای برای بازدید از مناطق گردشگری پاکستان، ابراز داشت که مکان های مقدس تمدن گانهارا، باستان شناسی بودایی و نقاط توریستی زیبا در پاکستان وجود دارند که مورد توجه مردم کره قرار خواهند گرفت.

لی هک یانگ در این بین با تشکر و قدردانی از استقبال گرم پاکستان از هیئت کره جنوبی، با بیان اهمیت روابط با کشور پاکستان برای کره، اظهار داشت که متمایل به تقویت بیشتر روابط دوجانبه هستیم. وی با متعهد شدن برای همکاری کره جنوبی با پاکستان جهت توسعه و رفاه پاکستان، بیان داشت که اتباع پاکستانی مقیم کره جنوبی درحال ایفای نقش در زمینه توسعه کره جنوبی می باشند.

ارسال نظر

 
1