خبر فوری

 
 
فواد چودری وزیر اطلاع رسانی در دیدار با سفیر فلسطینی پیام نخست وزیر را در خصوص طرفداری از فلسطین به او ابلاغ کرد
کد خبر :1333048006

15:29 1400/02/23


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, سفیر فلسطین, فواد چودری, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

وزیر اطلاع رسانی پاکستان در یوم فلسطین ار سفارتخانه این کشور بازدید و با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین دیدار کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | وزیر اطلاع رسانی پاکستان در یوم فلسطین ار سفارتخانه این کشور بازدید و با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین دیدار کرد .

وزیر اطلاع رسانی پاکستان پیام همدردی نخست وزیر با مردم فلسطین را به وی ابلاغ کرد، ایشان ابراز داشتند که در این ایام عید همه ملت پاکستان به همراه ملت فلسطین ایستاده است، همچنین ملت پاکستان در مقابل ظلم اسرائیلی ها سراپا ایستاده است .

وی افزود: فلسطین حمایت همه جانبه پاکستان را دارد و نخست وزیر پاکستان در حال رصد اوضاع فلسطین است و در این موضع با حکام اسلامی در ارتباط است .

فواد چودری خاطرنشان کرد: نخست وزیر در ارتباطی که با طیب اردوغان رییس جهمور ترکیه و ولی عهد عربستان داشت خواستار طرح مسئله فلسطین در سطح جهانی شد.

سفیر فلسطین با تقدیر از ابراز همدردی پاکستان ابراز داشت: بعد از ابراز همدری احساس قدرت میکنیم، طبق آمار دریافتی از سفیر فلسطین تاکنون تعداد 73 فلسطینی اعم از زنان و کودکان به شهادت رسیدند و 1500 تن دیگر نیز زخمی شده و تعداد 1000 خانه هم ویران شده است .

فواد چودری افزود: قائد اعظم محمد علی جناح بنیانگذار استراتژی فلسطین است و ما ادامه دهنده آن هستیم .

همچنین سفیر فلسطین به فواد چودری یک جلد قرآن هدیه داد و فواد چودری همچنین احساسات خود در سفر به فلسطین و اوضاع انجا را در یادداشت سفارتخانه ثبت کرد.

ارسال نظر

 
1